عصر بازار

معاون امنیتی و سیاسی استانداری سمنان:

بانک شهر نماد عمرانی وآبادانی شهرهاست

عصر اعتبار- حسن اسلامی راد در دیدار با رییس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر ،با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته هموطنان بیش از پیش به این بانک اعتماد کرده و سرمایه خود را در اختیار آن قرار داده اند تا در عمران شهرهای خود استفاده شود.

بانک شهر نماد عمرانی وآبادانی شهرهاست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بانک شهر درتمامی شهرها افزود: بانک شهر در زمان مشکلات که برای موسسات مالی پیش آمد، مآمن امنی برای مردم و سپرده گذاران برای جلب رضایت عمومی مردم بود.

    اسلامی راد افزود: هرچه به رشد و پیشرفت ظرفیت های بانک شهر بپردازیم، قطعا سبب افزایش قدرت مدیریت شهری خواهد شد، به شکلی که در این موضوع  منافع شهرداری و منافع مردم باید به صورت کلی در اولویت قرار گیرد.
    وی تصریح کرد:. انتظار می‌رود در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال با حمایت‌های بانک‌ها و به ویژه بانک مردمی شهر ، این مهم، هرچه بیشتر رونق گیرد.
    وی تقویت بخش اقتصادی در حوزه استان سمنان را یکی از اولویت های اصلی دولت عنوان کرد و ادامه داد: تاجایی که امکانپذیر است از منابع و خطوط اعتباری بانک شهر در جهت تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان استفاده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی