عصر بازار

آغاز کارگاه آموزشی «تطبیق و مبارزه با پولشویی» در بانک ملی ایران با حضور مدرسان اروپایی

عصر اعتبار- کارگاه آموزشی «تطبیق و مبارزه با پولشویی» با حضور سه تن از مدرسان شرکت فیلیپ سیدنی هلند، امروز در بانک ملی ایران آغاز به کار کرد.

آغاز کارگاه آموزشی «تطبیق و مبارزه با پولشویی» در بانک ملی ایران با حضور مدرسان اروپایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک در مراسم افتتاح این کارگاه با اشاره به این که بانکداری چیزی جز ریسک و مدیریت ریسک نیست، گفت: این ریسک ها هر روز پیچیده تر می شوند و بانک هایی موفقند که بتوانند بر آنها غلبه کنند.

    وی با اشاره به این که صنعت بانکداری در جهان از منظر تطبیق با مقررات، شرایط سختی را پیش رو دارد، اظهار کرد: هر تغییری در نظام بانکی، تاثیر گسترده ای بر کل اقتصاد دارد و از این رو همه اقدامات باید در راستای استحکام بخشی به صنعت بانکداری باشد.

    پناهی با بیان این که فلسفه وجودی بانک، اعتباری است که بر مبنای آن می توان فعالیت کرد، ادامه داد: اگر کوچکترین خدشه ای به این اعتبار وارد شود، اساس بانک با خطر مواجه خواهد شد.

    وی تاکید کرد: اگر چه بانک می خواهد فعالیت تجاری داشته باشد، اما این فعالیت باید در چارچوب قوانین داخلی و بین المللی باشد.

    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که این بانک در نظام اقتصادی ایران نقش راهبری دارد، گفت: بانک ملی ایران توجه به استانداردهای داخلی و بین المللی را در راس اقدامات خود قرار داده و مدیرعامل و هیات مدیره بانک نیز تاکید دارد دقیق و مستمر در راستای قوانین روز دنیا حرکت کند.

    وی همچنین بر لزوم آموزش و فرهنگ سازی در تمام سطوح بانک تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین دوره هایی برای آشنایی با تازه ترین قوانین بین المللی و نحوه عملکرد بانک ها در این زمینه بسیار مثبت است و همکاران ما باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

    در ادامه این مراسم، جوست ملیس، هرمان آنینک و جپ ون دیجک مدرسان شرکت فیلیپ سیدنی هلند با تقدیر از بانک ملی ایران برای برگزاری این نشست و با ابراز خرسندی از حضور در بزرگترین بانک کشورمان، جلسه نخست این کارگاه را آغاز کردند.

    کارگاه آموزشی «تطبیق و مبارزه با پولشویی» که به همت اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل بانک ملی ایران آغاز شده است به مدت سه روز برای تعدادی از مسئولان و کارشناسان بانک ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو