عصر بازار

بانک پارسیان هفده ساله شد

عصر اعتبار- بانک پارسیان با هدف توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع ، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته ، هفده ساله شد.

بانک پارسیان هفده ساله شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، بانک پارسیان با هدف توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع ، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات ، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین ، همچنین تأمین مالی برای زیربخش های ساخت ، تجارت ، مصرف در 26 شهریور ماه سال 1380 تاسیس شد.
    براساس این گزارش، سرمایه بانک بیست و سه هزارو هفتصد و شصت میلیارد (23،760،000،000،000) ریال می باشد که تماماً پرداخت شده و به بیست و سه هزارو هفتصد و شصت میلیون سهم عادی یک هزار ریالی تقسیم شده است.
    بانک پارسیان به عنوان یک ثروت ملی که به برکت انقلاب اسلامی و از زمانی که اجازه تاسیس بانک های خصوصی داده شد، مشغول به فعالیت بوده و درحال حاضر برند بانک پارسیان برندی مطمئن است که قابلیت تبدیل شدن به یک برند بین المللی را داشته و به عنوان یک بانک معتبر، ظرفیت کار در مقیاس جهانی را دارد. این بانک در دوران تحریم با عملکرد خوب خود توانست به عنوان یک بانک خوشنام و جایگزین بسیاری از بانک های تحریمی، خدمات بین المللی خود را به صنعتگران، بازرگانان، اصناف و تجار داخلی و خارجی ارائه دهد. از طرف دیگر هم اکنون سیستم کارگزاری بانک پارسیان، یکی از شبکه های کم نظیر بانکی کشور است که روز به روز تقویت و گسترش می یابد. بانک پارسیان از ابتدا با داشتن همکاران توانمند، صادق و امانت دار توانسته شیوه نوینی در خدمت رسانی را برای مشتریان به ارمغان آورد .
    همچنین ،یکی از مهم ترین اقدامات بانک پارسیان در دوره اخیر، کمک به ساماندهی بازار غیر متشکل پولی در همراهی با بانک مرکزی و دستگاه های مسؤول کشور بود. این بانک با قبول مسوؤلیت و با هدف کمک به دولت و بانک مرکزی در اجرای سیاستهای ساماندهی موسسات غیرمجاز مالی، عاملیت ساماندهی بزرگترین تعاونی غیر مجاز کشور را بر عهده گرفت. موفقیت همکاران بانک پارسیان در این امر خطیر، چشمگیر بوده است، چرا که با این موفقیت، امکان ساماندهی مؤسسات غیرمجاز دیگر درکشور، میسر و دست یافتنی شد. تلاش خالصانه همکاران بانک پارسیان که منجر به پرداخت و تعیین تکلیف سپرده عده بسیار زیادی از مال باختگان تعاونی شد.
    از سوی دیگر ، بانک پارسیان درحوزه تجارت الکترونیک از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که  این بانک دارای بزرگترین شبکه کارتخوان کشور است و در هر جا که نیاز به ارائه خدمات خاص باشد این بانک درکنار دولت، مجموعه مدیریتی کشور و بانک مرکزی آماده همکاری برای خدمت رسانی بهتر است.
    پایگاه خبری عصر اعتبار به میمنت فرا رسیدن 26 شهریور ماه، هفدهمین سالروز تأسیس بانک پارسیان، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به مدیران و  تمامی کارکنان شریف و شایسته و مشتریان این بانک ، امید دارد در سایه عنایات و الطاف الهی، توفیقی دوچندان در پیمودن مسیر رشد و پیشرفت و تعالی ، نصیبتان شود.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی