عصر بازار

ایروانیان تشریح کرد:

افزایش ۲۳ درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در استان

عصر اعتبار- مدیر شعب بانک سپه منطقه همدان گفت: این بانک در استان همدان به واسطه اعتماد عمومی توانست با موفقیت در جذب منابع و پرداخت تسهیلات با رشد ۲۳ درصدی به بخشهای مختلف اقتصادی نقش مهمی در رونق تولید ایفا کند.

افزایش ۲۳ درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در استان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید کاظم ایروانیان شاد ضمن تأکید بر ضرورت تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط برای کمک به ارتقای توان رقابت پذیری آنها، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش برجسته این واحدهای تولیدی در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، در سال 1395 بانک سپه با برنامه ریزی مناسب از نظر تعداد تسهیلات پرداختی برای رونق تولید استان همدان رتبه سوم را در بین بانکهای استان به خود اختصاص داد.
    وی با اشاره به ظرفیت های استان همدان در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه کشاورزی، تصریح کرد: سال گذشته بانک سپه برای کمک به رونق 56 واحد تولیدی در استان همدان 188 میلیارد و 810 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرد که رقم قابل توجهی از این میزان تسهیلات در اختیار فعالان بخش کشاورزی قرار گرفت.
    مدیر شعب منطقه همدان با تأکید بر لزوم حمایت از بخشهای مختلف اقتصادی استان همدان، اظهارداشت: بانک سپه در ادامه روند حمایت از سیاستهای اقتصادی دولت در 5 ماهه ابتدای سال جاری حدود 997 میلیارد ریال تسهیلات به بخشهای مختلف اقتصادی استان پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد نشان می دهد.

    * پرداخت 157.7 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در کمتر از 45 روز
    ایروانیان گفت: بانک سپه در راستای انجام مسولیت اجتماعی خود؛ داوطلبانه بیش از 6 هزار میلیارد ریال از منابع خود را برای کمک به ازدواج جوانان اختصاص داد و در طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مورد تأکید بانک مرکزی شرکت کرد.
    وی یادآورشد: برای تسریع، تسهیل عملیاتی شدن طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، منطقه همدان با بسیج تمام امکانات خود در استان،بصورت روزانه بر پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان نظارت دقیق داشت.
    ایروانیان شاد افزود:کلیه متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به شعب استان همدان معرفی کرده و تسهیلات آن دسته از متقاضیان که پرونده آنها بدون نقص بوده پرداخت شد.

    * رشد 1900 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج
    وی ضمن تاکید بر همراهی بانک سپه با سیاستهای کلان اقتصادی دولت و تعامل با دستگاه های اجرایی استان، تصریح کرد: کلیه شعب بانک سپه با بکارگیری امکانات و پرسنل خود در سطح استان همدان از ابتدای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج، (از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا کنون) 157میلیارد و 700 میلیون ریال وام ازدواج به متقاضیایان پرادخت کردکه نسبت به ابتدای شروع طرح 244 درصد رشد نشان می دهد. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 1900 درصد رشد داشته است.

    * کسب رتبه اول استانی در رشد سپرده های جاری و مؤثر
    ایروانیان به برنامه ریزی منطقه همدان برای جذب منابع ارزان قیمت، اشاره کرد و گفت: شعب بانک سپه در استان همدان در پایان تیر ماه سال جاری با برنامه ریزی صحیح و تلاش کارکنان خود رتبه اول را درصد رشد سپرده های جاری و مؤثر در بین بانکهای استان به خود اختصاص داد.

    * در جذب منابع و سپرده های بلند مدت دومین بانک استان بودیم
    مدیر شعب منطقه همدان با اشاره به اعتماد عمومی مردم به بانک سپه، خاطرنشان کرد: بانک سپه استان همدان موفق شد در راستای افزایش سهم درصد خود در بین بانکهای استان ،رتبه دوم درصد رشد منابع در بخش سپرده کل و بلند مدت را در بین بانکهای استان به خود اختصاص دهد.

    * ارتقای یک پله ای رتبه بانک سپه در استان
    ایروانیان اظهارداشت: جایگاه بانک سپه منطقه همدان به واسطه بهبود شاخص های عملکردی، مدیریت صحیح و تلاش تک تک کارکنان در بین بانکهای تجاری یک پله ارتقاء یافت.

    * استفاده 2هزار بدهکار بانک سپه از طرح بخشودگی سود تأخیر
    مدیر شعب بانک سپه منطقه همدان گفت: این بانک در استان همدان در اجرای تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال 1395 کل کشور برای بخشودگی سود و سود تأخیر تسهیلات پرداختی معوق، با صرف حدود 90 میلیارد از 97 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته (یعنی 93 درصد بودجه) تعداد 1994 فقره از پرونده های مشتریان را تعیین تکلیف کرده است.

    * مشارکت بانک سپه در بخش گردشگری استان
    وی ضمن اشاره به نقش مهم صنعت گردشگری در توسعه پایدار و عبور از بحرانهای مالی، سیاسی، اقتصادی و لزوم توسعه این صنعت در کشور و به ویژه استان همدان، اظهار داشت: بانک سپه در این استان از محل منابع صندوق توسعه ملی، مجری چندین فقره تسهیلات گردشگری در بخشهای مشارکت در ساخت هتل، هتل آپارتمان و اماکن اقامتی بوده و تاکنون بالغ بر 100 میلیارد ریال از تعهدات مذکور پرداخت شده است.
    ایروانیان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال، گفت: بانک سپه بعنوان یکی از ارکان اصلی اقتصادی کشور، وظیفه خود می داند به منظور رونق بخشیدن به تولید و ایجاد اشتغال پایدار، نسبت به تأمین مالی بنگاه های اقتصادی کشور اقدام کند، زیرا رونق اقتصادی در کشور بدون حضور فعال بانکها امکان پذیر نخواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو