عصر بازار

در مراسم افتتاحیه دفتر تهران شرکت ریجس مطرح شد:

تقاضا برای فضای کار مدرن در بازارهای پیشروی جهان، به سرعت در حال رشد است

عصر اعتبار- ریجس اولین مرکز شاخص خود را در پایتخت جمهوری اسلامی ایران، با همکاری گروه اقتصادی اج، راه اندازی کرده است. با ورود ریجس، شرکت های ایرانی و کسب و کارهای حاضر، می توانند از فضاهای کاری انعطاف پذیر در تهران بهره مند شوند.

تقاضا برای فضای کار مدرن در بازارهای پیشروی جهان، به سرعت در حال رشد است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، "ریجس تهران" به تازگی در طبقه فوقانی برج معتبر سایه، واقع در خیابان ولی عصر که یکی از خیابان های اصلی و تجاری تهران است، افتتاح شده است. مزایای این منطقه عبارتند از وجود هتل های 5 ستاره، رستوران های برتر، بانک ها و مراکز خرید، بعلاوه بوستان ملت که روبروی ساختمان شرکت قرار گرفته است.

    این مرکز تقاضای فزاینده برای فضای کاری مطابق با استانداردهای جهانی را در مکانی که بسیاری از تحلیل گران کسب و کار آن را بزرگترین بازار دست نخورده در جهان از زمان سقوط اتحادیه جماهیر شوروی می نامند، پاسخگو خواهد بود.
    پیش بینی می شود که رشد تولید ناخالص داخلی دومین اقتصاد بزرگ منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، تا پایان سال جاری، به 5/4 درصد برسد و از آنجاکه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران پس از توافق هسته ای تیر ماه 1394 رفته رفته قدرتمند تر می شود، این بازار در حال تبدیل شدن به یکی از هیجان انگیزترین بازارها برای شرکت های خارجی و برند های جهانی است.
    فضای کار، هم برای کسب و کارهای جدید و هم برای کسب و کارهای موجود، می تواند یک چالش بزرگ به علت هزینه های مربوطه و تعهدهای بلند مدت باشد. شرکت ها و کسب و کارها هم اکنون قادر خواهند بود از فضای کاری انعطاف پذیر در تهران بهره مند شوند، زیرا ریجس، ایران را به شبکه جهانی خود که متشکل از بیش از 120 کشور است، افزوده است.
    دکتر محسن طلائی، مشاور ارشد گروه اقتصادی اج، شریک ریجس در ایران در این زمینه گفت: " حضور ریجس در ایران هیجان انگیز و نشان دهنده مرکزیت این کشور در تجارت و کسب و کار پر رونق منطقه است. کسب و کارهای محلی در کنار کسب و کارهای بین المللی، چه به دنبال گسترش کسب و کار فعلی خود باشند و چه به دنبال شروع کسب و کاری جدید باشند، قادر خواهند بود از این فضای کاری با کیفیت بالا و فوق العاده مدرن بهره مند شوند."

    هزینه های فضای کاری می توانند 5 تا 10 درصد از گردش مالی یک شرکت را به خود اختصاص دهند، اما از طریق یک راه حل انعطاف پذیر، شرکت ها قادر به راه اندازی سریع و آسان یک محیط مدرن و جذاب هستند که تمامی امکانات مورد نیاز آن ها را به همراه خدمات سطح بالا، فراهم سازد. هر کسب و کاری که به دنبال گسترش و رشد در بازار ایران باشد، می تواند بدون اینکه نگران قراردادهای اجاره بلند مدت باشد، بر اساس نیازهای خود، به سرعت گسترش پیدا کند و یا فضای کاری خود را کاهش دهد.
    مارک دیکسون، مدیر اجرایی ریجس نیز افزود: "کسب و کارهای مدرن و دینامیک نیازمند این هستند که بتوانند در هر مکان و هر زمانی که می خواهند کار کنند، بنابراین من بسیار هیجان زده هستم که ایران را به شبکه حهانی رو به رشد خوداضافه می کنیم. چنانچه شما یک شرکت چند ملیتی جهانی هستید و یا به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اید، بیش از هر زمان دیگری به انعطاف پذیری، چابکی و مکان مناسب برای موفقیت نیاز خواهید داشت. هم اکنون، شرکت ها در ایران و بازدیدکنندگان از ایران می توانند به بیش از 2 میلیون مشتری ریجس بپیوندند و از این مزایا به عنوان عضوی از شبکه بین المللی ما که بیش از 100 کشور را در بر می گیرد، استفاده کنند."
    ریجس ایران مفتخر است که راهکارهای جامع کسب و کار را از طریق مشارکت و همکاری با گروه اقتصادی اج، به تمامی شرکت های داخلی و بین المللی ارائه دهد. از مهمترین و ارزشمندترین مشتریان این شرکت، اولین و بزرگترین تجارت الکترونیک مد و لباس در ایران – مدیسه، نخستین ارائه دهنده خدمات جهانی کنسرسیوم در ایران – امیننس، بزرگترین شرکت FMCG ایران – شرکت گلستان و یکی از یزرگترین آژانس های تبلیغاتی در جهان – MCGroup را می توان نام برد.
    مراسم رسمی افتتاحیه دفتر تهران ریجس در تاریخ 21 شهریور 1396 در حضور مدیران دولتی، شرکت های شاخص داخلی، نمایندگان شرکت های خارجی و بین المللی و مهمانانی از اتاق های بازرگانی و نهادهای دیپلماتیک در تهران برگزار شد.


    درباره ریجس
    ریجس بزرگترین تأمین کننده ی فضاهای انعطاف پذیر کاری در سراسر جهان است. این شرکت با داشتن شبکه ای با بیش از 3000 مرکز در 1000 شهر و 120 کشور در دنیا، به 3 میلیون شرکت بین المللی و چندملیتی از جمله مایکروسافت، گوگل، آمازون، جنرال الکتریک، شرکت هواپیمایی بریتانیا، پروکتر اند گمبل، آی بی ام، اس ای پی، اچ پی و غیره سرویس ارائه می دهد.
    با داشتن تنوع زیاد در خدمات اداری، از جمله دفاتر شخصی، دفاتر مجازی و امکان بازیابی محل کار، ریجس به مشتریان خود این امکان را می دهد تا در هر مکان، هر زمان و به هر نحوی به کسب و کار خود ادامه دهند.
    مشتریان ریجس شامل برخی از موفق ترین کارآفرینان، کسب و کارهای نوپا و شرکت های عظیم بین المللی هستند.
    برای اطلاعات بیشتر از www.Iran.Regus.com بازدید نمایید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو