عصر بازار

واریز ۱۰۰ میلیارد ریال مستمری به حساب ۲۶ هزار خانوار کمیته امداد اردبیلی

عصر اعتبار- در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰۰ میلیارد ریال مستمری به حساب ۲۶ هزار خانوار کمیته امداد اردبیلی واریز شده است.

واریز ۱۰۰ میلیارد ریال مستمری به حساب ۲۶ هزار خانوار کمیته امداد اردبیلی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، علیرضا حسین‌نژاد در جلسه هماهنگی پرداخت مستمری خانوار کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال 100 میلیارد ریال مستمری به حساب 26 هزار و 8.8 خانوار کمیته امداد اردبیلی واریز شده است که اقدامات خیرخواهانه خیران در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

    وی با اشاره به این که مستمری ماهانه برای رفع بخشی از نیازهای اساسی مددجویان پرداخت می‌شود افزود: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم پیشگام عمل کرده و با محرومیت‌زدایی به تمامی اهداف خود برای رسیدن به جامعه‌ای بدون فقر و تنگدستی دست یابیم.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: به طور میانگین هر ماه 16 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت می‌شود که این مستمری برای تامین لوازم اساسی و مورد نیاز مددجویان در نظر گرفته شده که امیدواریم مشکلاتشان را تا حدی برطرف کند و بتوانند در این زمینه خواسته‌هایشان را برطرف کنند.

    حسین‌نژاد بیان کرد: در حال حاضر 23 هزار سالمند زیرپوشش کمیته امداد در استان وجود دارد که با مشکلات عدیده‌ای از جمله از کار افتادگی و کهولت سن روبه‌رو هستند که به همین منظور هم‌اکنون نیازمند یاریگری خیران برای کمک به نیازمندان و ازکارافتادگان هستیم تا بتوانیم برای حل مشکلاتشان چاره‌ای اساسی بیندیشیم.

    وی تصریح کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین اهدافی که داریم این است تا نیازمندان را در مسیر خوداتکایی و خودکفایی قرار دهیم تا از این طریق از چرخه این مجموعه خارج شده و بتوانند در جامعه به استقلال و خودکفایی برسند چرا که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی