عصر بازار

دکتر همتی در مراسم گشایش اولین دوره آموزشی مدیریت حرفه ای:

هدف ما تربیت مدیران حرفه ای برای صنعت بیمه است

عصر اعتبار- ظهر امروز در مراسم گشایش اولین دوره آموزشی تخصصی مدیریت بیمه ویژه مدیران کلیدی صنعت بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.

هدف ما تربیت مدیران حرفه ای برای صنعت بیمه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اولین دوره آموزشی تخصصی مدیریت بیمه ویژه مدیران کلیدی صنعت بیمه به پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی و با مدیریت پژوهشکده بیمه آغاز می شود.
    در این نشست، دکتر همتی با تاکید بر ضرورت آموزش در صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه نیازمند مدیران حرفه ای و چند بعدی است چرا که مدیران این صنعت علاوه بر دانش بیمه ای باید تسلط نسبی بر امور مالی، مدیریت ریسک، حقوق، اقتصاد و سایر رشته های مرتبط داشته باشند.
    رئیس کل بیمه مرکزی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی که چارچوب و اساتید آن با حساسیت خاصی  و منطبق بر دوره های اموزشی موسسات معتبر بیمه خارجی انتخاب شده است را تربیت مدیران حرفه ای دانست و گفت: این دوره ها به گونه ای طراحی شده که کارگاهی و متفاوت از دوره های کلاسیک برگزار شود تا آموزش کاربردی داشته باشیم.
    دکتر همتی افزود: با توجه به آیین نامه حاکمیت شرکتی، مدیران کلیدی صنعت بیمه باید از سطح قابل توجهی از دانش برخوردار باشند تا بتوانیم مشکلات این صنعت را حل کنیم و مدیریت شرکت های بیمه به سمت هدایت بر اساس دانش، علم و دور اندیشی باشد.
    همچنین در این نشست دکتر امیر صفری، سرپرست پژوهشکده بیمه به ارائه گزارشی از روند طرحی، برنامه ریزی و اجرا این دوره پرداخت و گفت: کلید برگزاری این دوره با حضور و تاکید دکتر همتی به آموزش و تربیت مدیران حرفه ای زده شد و متعاقبا برای تعیین چارچوب این دوره با موسسات معتبری همچون چارتر لندن، موسسه بیمه مالزی، سازمان مدیریت صنعتی و ... مذاکره شد.
    وی افزود: این دوره 126 ساعته از 30 شهریور و برای 24 نفر از مدیران و کارشناسان صنعت بیمه از سوی پژوهشکده بیمه برگزار می شود.

    لازم به ذکر است، نشست افتتاحیه اولین دوره اموزشی تخصصی ویژه مدیران کلیدی با حضور اساتید و دانشجویان این دوره برگزار شد و نظرات خود را مطرح کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی