عصر بازار

پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

حامی دانش آموزان مناطق محروم برای حمایت از "آموزش برای همه"

عصر اعتبار- حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که انسان را به سرای امن و ایمن یکتاپرستی و علم و دانش دعوت نمود؛ آغاز سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ را که قرین ایام گرامیداشت ایثارگریها و رشادتهای حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، رنگ و بوی حسینی گرفته است،

حامی دانش آموزان مناطق محروم برای حمایت از "آموزش برای همه"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، استادان و همه تلاشگران شریف عرصه مقدس علم و دانش تهنیت می گوییم. امید آن داریم، علم آموزی مان در همه مقاطع و سطوح تحصیلی در مسیر آموزه‌های بلند مکتب انسان ساز اسلام و همچنین تحقق اهداف سال"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" قرار گیرد.
    دانش گستری و علم آموزی یکی از موهبتهای بزرگ خداوند متعال به بشریت است که در سایه آن انسان با کشف ابعاد مختلف جهان هستی به توسعه و بهبود زندگی بشریت نایل می گردد؛ و انسان به عنوان اشرف مخلوقات خداوند، باید بکوشد تا از مسیر دانش اندوزی از تمام نعمتها، فرصتها و ظرفیتهای جهان هستی برای دستیابی به زندگی کریمانه بهره جوید.
    از سوی دیگر، نیک می دانیم امروزه تأثیرات توسعه درتمام زوایای زندگی بشر نفوذ کرده و تأثیر عمیقی بر پیشرفت تمدن بشری و توسعه انسانی گذاشته است. در همین راستا تحقیقات نشان می دهد در میان ابعاد مختلف توسعه در جهان، بعد توسعه انسانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این نفوذ در گذر زمان افزایش یافته است. از همین روی بعد توسعه انسانی وابسته به ابعاد، مؤلفه ها و ویژگیهای خاصی است که نقش آموزش در این فرآیند، نقش شایان توجه و بلکه بی بدیل است که باید بادرنظر گرفتن همه عوامل مؤثر در آن، برای بهره گیری از آموزش در مسیر توسعه پایدار ملی برنامه ریزی نمود.
    در این میان ایجاد فرصتهای برابر و عادلانه آموزشی برای اقشار مختلف مردم و برقراری ثبات و آرامش در جامعه می تواند زمینه های مناسبی را برای دستیابی به توسعه پایدار فراهم نماید.
    ما نیز در بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق برنامه های مسؤولیت اجتماعی خود، اجرای "طرح حمایتی دانش آموزان مناطق محروم" را در دستور کار خود قرار دادیم و بر این باوریم که همکاری و تعامل بین بخشی، می تواند در ایجاد هم افزایی برای توسعه و گسترش عدالت آموزشی میان اقشار مختلف جامعه به ویژه مناطق محروم گامهای مؤثری بردارد.
    اکنون خداوند را سپاس می گوییم که در بانک قرض الحسنه مهر ایران توفیق یافتیم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با توزیع 33هزار بسته آموزشی و بهداشتی، حامی دانش آموزان مناطق محروم باشیم و در ماه مهر، مهرمان را به انسانهای شریفی که مشتاقانه طالب علم آموزی هستند نثار کنیم. صمیمانه از اینکه در این طرح حمایتی پذیرای مهردوستی بانک قرض الحسنه مهر بودید سپاسگزاریم.
    امیدواریم با الطاف حضرت باریتعالی ما نیز به سهم خود بتوانیم در برنامه های توسعه "آموزش برای همه" ، خدمتی ماندگار را برای شهروندان ایران عزیز اسلامی داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو