عصر بازار

مدیرعامل بانک قوامین؛

تلخی های جنگ زمینه را برای انسجام و وحدت بیشتر مردم فراهم کرد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قوامین در هشتاد و ششمین جلسه ی شورای معاونین بانک قوامین ضمن گرامیداشت ایام هفته ی دفاع مقدس و یاد و خاطره ی شهدا و امام شهیدان (ره ) با اعلام مطلب فوق گفت: باید آثار و تبعات مثبت ناشی از دفاع مقدس را قدر بدانیم و از این دستاورد تاریخی مراقبت کنیم.

تلخی های جنگ زمینه را برای انسجام و وحدت بیشتر مردم فراهم کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر تقی نتاج با اعلام این که تلخی ها در ذات جنگ وجود دارد گفت" این تلخی ها در آن برهه ی زمانی، زمینه ای را فراهم کرد تا کشور بتواند مشکلات متعدد بعد از انقلاب را یکی پس از دیگزری پشت سر گذارد  و با وجود همه ی چالش های موجود، نظام مقدس جمهوری اسلامی توانست خود را پیدا کند و به حیات طیبه ی خود ادامه دهد.
    مدیرعامل بانک قوامین گرامیداشت این ایام را یک وجه قضیه دانستند و گفتند: ما باید از این مناسبت ها استفاده کنیم و در حد فرصت خودمان نگاهی به گذشته بیندازیم و نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کرده و برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف اقدام کنیم.
    دکتر تقی نتاج با اشاره به اینکه تمامی نظریه پردازهای توسعه ی اقتصادی از کشورهای اروپائی هستند، گفت: در بحث توسعه ی اقتصادی رویدادهائی که بعد از جنگ در کشور ما اتفاق افتاد برخلاف تمام تئوریهایی بود که مطرح شده بود. مدیرعامل بانک قوامین ادامه داد اتفاق مثبت بعد از جنگ برای کشور ما این بود که کشور به سمت و سوئی رفت که روی پای خودش بایستد و ارائه ی طرح های توسعه ی 5 ساله از نقاط قوت این دوران بود که جای تقدیر و تشکر دارد. دکتر نتاج ادامه داد از نگاه به گذشته های نه چندان دور می توانیم نتیجه بگیریم که با توکل به حضرت حق می توانیم تمام کارهای نشدنی را شدنی کنیم. وی گفت: بعد از توکل به حضرت حق مهم ترین ابزار برای رسیدن به موفقیت، انسجام و یکپارچگی است که این انسجام و یکپارچگی به لطف برکات دفاع مقدس در هموطنان ما تبلور یافته بود و آبادانی و سازندگی و پیشرفت بعد از جنگ ناشی از این انسجام، وحدت و یکپارچگی بود. مدیرعامل بانک قوامین وجود وحدت و انسجام در هر سازمانی را مایه ی ترقی و رشد آن سازمان دانسته و بر ایجاد و تقویت این امر در بین همکاران صف و ستاد تاکید کردند.
    ایشان که در جمع معاونین و مدیران ارشد بانک سخن می گفت افزود: با تزریق روح یکپارچگی و انسجام در کارکنان می توانیم شاهد روزهای خوب و پیشرفت و ترقی و توسعه در همه ی عرصه های سازمان متبوع خود باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی