عصر بازار

در آغاز سال تحصیلی جدید:

بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی دانش آموزان مستعد کشور شد

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم، با حضور در دبیرستان آموزش متوسطه شهدای هفتم تیر منطقه ۱۸ آموزش و پرورش، زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت.

بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی دانش آموزان مستعد کشور شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با توجه به امضای تفاهم نامه حمایت از دانش آموزان مستعد با الویت مناطق محروم، مرتضی اکبری مدیرعامل، مجید وکیل مشاور و رئیس اداره حوزه مدیریت و حمیدرضا صمدی سرپرست اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک با حضور در میان دانش آموزان، نسبت به توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی و اهدای شاخه گل مبادرت ورزیدند.
    اکبری در جمع دانش آموزان مقطع متوسطه مدرسه شهدای هفتم تیر با اشاره به اهتمام جدی بانک قرض الحسنه مهر ایران به ارتقاء مسائل فرهنگی بیان داشت: این بانک در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی محوله، به دنبال افزایش عدالت آموزشی و تربیتی به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، انسداد مبادی بی سوادی و توجه به پیش نیازهای آموزشی خصوصاً در پایه متوسطه می باشد.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در تعامل و هم افزایی با معاونت آموزش و پرورش اقدام به توزیع 33 هزار بسته آموزشی- بهداشتی به ارزش 15 میلیارد ریال، در مناطق محروم کشور نموده است.
    اکبری تصریح کرد: تمرکز و توجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در دولت تدبیر و امید این است که مناطق آسیب پذیر و محروم مورد حمایت ویژه قرار گیرند تا روح امید و انگیزه برای تحصیل دانش آموزان و والدین آنان همچنان زنده بماند.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطر نشان ساخت براین اساس، بانک بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را به خرید بسته های حمایتی مورد نیاز دانش آموزان مدارس شبانه روزی از قبیل: کیف و کوله پشتی، لباس و گرمکن ورزشی، کفش، دفتر، خودکار، مسواک، خمیردندان و غیره اختصاص داده است و معاونت آموزش متوسطه نیز اقدامات لازم برای شناسایی و تهیه اسامی مدارس و دانش آموزان نیازمند با الویت مناطق محروم کشور را برعهده دارد.
    در پایان رضایی مدیر دبیرستان دولتی عادی شهدای هفتم تیر ضمن تقدیر از زحمات و حمایت های مدیران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران، آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با ماه محرم را به دانش آموزان تبریک و تعزیت گفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی