عصر بازار

پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط و اشتغالزا، اولویت بانک ملی ایران

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران یکی از وظایف خطیر این بانک را همگام شدن با اهداف دولت در جهت رونق اقتصادی کشور برشمرد و گفت: رشد ۱۰۳ درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداختی بانک ملی ایران در سیستم بانکی کم‌نظیر بوده است.

پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط و اشتغالزا، اولویت بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمود شایان در همایش بررسی مسائل ضمانتنامه و کارت اعتباری که در اداره امور شعب شرق تهران برگزار شد، سرعت‌بخشی در رسیدگی به پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی را از بخش‌ اعتباری ادارات امور خواستار شد و افزود: تسریع در کمک به طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط باید در اولویت باشد.

    معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران، رعایت بهداشت اعتباری، روان‌سازی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، بررسی و رفع نقاط ضعف موجود در شعب، شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی کارآفرین و پروژه‌های نیمه تمام مرتبط، برنامه‌ریزی و ارزیابی مستمر شاخص‌های عملکردی به صورت روزانه، تشکیل کارگروه بررسی ترازنامه در ادارات امور و ارتباط با تجار و کسبه برای پرداخت تسهیلات خرید دین را از خواسته‌های هیأت مدیره بانک از واحدها عنوان کرد.

    وی همچنین با تقدیر از عملکرد مطلوب اداره امور شعب شرق تهران در بخش ضمانتنامه، استمرار و رشد روند فعلی را خواستار شد و از طراحی و اجرایی شدن بسته‌های جدید و متفاوت اعتباری برای اصناف و مشاغل خاص خبر داد.

    مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران نیز در این همایش، آسیب‌شناسی امور بانکی در کشور و اصلاح مدل بانکداری در بانک ملی ایران را از ضروریات دانست.

    علی موسوی‌زاده با بیان روش‌های بانکداری امروزی در کشورهای مختلف، به توضیح سه مدل بانکداری مشتری محور، محصول محور و کارمزد محور پرداخت و گفت: قلب تپنده مدل‌های کسب و کار، مشتری و انتظارات آن از سازمان است.

    در ابتدای این همایش، محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب شرق تهران گزارشی از عملکرد این اداره امور ارائه داد.

    برگزاری پانل‌های تخصصی و پاسخ به سئوالات کارکنان در خصوص پایش فرآیند صدور و تمدید ضمانتنامه و همچنین آسیب‌شناسی مسائل مربوط به کارت‌های اعتباری و سامانه ترنج با حضور مسئولان اداره کل اعتبارات بانک و شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا (متولی ارائه و توسعه خدمات کارت اعتباری بانک ملی ایران) از بخش‌های دیگر این همایش بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو