عصر بازار

بانک ملی ایران آماده تخصیص منابع مالی خارجی به سرمایه گذاران

عصر اعتبار- بانک ملی ایران به تازگی در چند قرارداد بزرگ مالی میان کشور جمهوری اسلامی ایران با کشورهای چین، کره جنوبی، اتریش و دانمارک مشارکت کرده است.

بانک ملی ایران آماده تخصیص منابع مالی خارجی به سرمایه گذاران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نخست مشارکت در امضای قرارداد فاینانس با اگزیم بانک کره جنوبی بود که ارزش آن 8 میلیارد یورو است. براساس این قرارداد، پروژه‌های مختلف اقتصادی کشور می توانند با هزینه مالی بسیار مناسب، تسهیلات ارزی بلند مدت دریافت کنند.

    قرارداد دوم، در نظر گرفتن خط اعتبارى ٣٥ میلیارد دلارى بانک های ایرانی با بانک هاى چین براى سرمایه گذارى در پروژه هاى کشورمان بود.

    یه تازگی نیز قرارداد یک و نیم میلیون یورویى میان بانک هاى ایرانى از جمله بانک ملى ایران و چند بانک اتریشى و دانمارکى نهایی شد.

    این قراردادها امتیازات خوبی برای بانک های ایرانی و سرمایه گذاران داخلی ایجاد کرده، به طوری که صاحبان پروژه ها دیگر دغدغه تامین مالی نخواهند داشت.

    با وجود این قراردادها، سرمایه گذاران می توانند طرح های خود را برای تامین مالی به بانک ملی ایران ارائه کرده و در زمان مشخص، پس از دریافت تاییدیه و مصوبات لازم، از این خطوط اعتباری استفاده کنند.

    بانک ملی ایران بدون فوت وقت، از همین امروز آماده دریافت طرح های سرمایه گذاران است و امیدوار است با پشتوانه ای از اعتماد و اطمینان که به این بانک وجود دارد، سهم قابل توجهی از این خطوط اعتباری از طریق بانک ملی ایران تخصیص یابد.

    بانک ملی ایران اطمینان می دهد که در جریان نقل و انتقال وجوه به داخل کشور، هیچ مانعی وجود نخواهد داشت و سرمایه گذاران بدون هیچ نگرانی می توانند از این اعتبارات استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی