عصر بازار

تداوم مهربانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در ماه مهر

عصر اعتبار- همزمان با آغاز ماه مهر، بانک قرض الحسنه مهر¬ایران، پرچم مهرورزی را برافراشته نگاه داشته و با تدبیر و فعلیت بخشیدن به شعار «مهربان باشیم»، نور امید را برای دانش آموزان کمتر برخوردار روشن نموده و با تشریک مساعی با وزارت آموزش و پرورش، مسئولیت اجتماعی خود را در تامین نیازهای آموزشی جامعه به انجام رساند.

تداوم مهربانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در ماه مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، نجفی شعاع، مدیرشعب استان ایلام آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران یک مجموعه ارزشی است، افزود: این بانک در راستای انجام مسولیت های اجتماعی، به دنبال ارتقاء کیفی تعلیم و تربیت به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، مبارزه با بی سوادی و توجه به پیش نیازهای آموزشی خصوصا در مقطع متوسطه است و خود را مکلف می داند با حمایت های مادی و معنوی، فرزندان این مرز و بوم را در سنگر تحصیل رو به جلو فرا بخواند.
    نجفی شعاع با اشاره به نقش و تاثیر فعالیت سازمان ها و نهاد ها برای رفع محرومیت ها و بهبود معیشت اجتماعی بیان داشت: امیدواریم این اقدام، الگویی برای مشارکت کلیه دستگاه ها باشد تا فرزندان این دیار خود را در جریان مشکلات مشابه تنها نبینند و بخاطر مسائل مالی از ادامه تحصیل باز نمانند.
    وی ادامه داد: مسئولیت پذیری اجتماعی در بانک قرض الحسنه مهر ایران بعنوان یک اصل نهادینه شده است. این بانک به حق، طلایه دار « مهربانی» است و با شعار « مهربان باشیم » خود را پایبند به مسائل اجتماعی در خدمات تخصصی خود بعنوان یک بانکدار نموده و با اجرای طرح هایی مانند باشگاه خیرین و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار نیازمند، سعی در بهبود وضعیت اقتصادی آحاد جامعه دارد.
    مدیرشعب استان ایلام تصریح کرد: در ایام بازگشایی مدارس، 526 بسته حمایتی شامل کیف و کوله، لوازم التحریر، مسواک، حوله، خمیردندان و ... در اختیار دانش آموزان کم بضاعت مناطق محروم استان ایلام قرار گرفت که توسط آموزش و پرورش استان به بانک معرفی شد.
    وی، ابراز امیدواری کرد سایر اشخاص حقیقی و حقوقی با مشارکت سازمان آموزش و پرورش زمینه تعلیم و تربیت را برای همه دانش آموزان فراهم نمایند.
    در ادامه بیرانوند، مدیر کل سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، با تقدیر از نگاه مثبت و خیرخواهانه بانک قرض الحسنه مهر ایران، حمایت های مادی و معنوی صورت گرفته را مایه دلگرمی دانش آموزان و خانواده های آنان دانست و خواستار تداوم این اقدامات گردید.
    بیرانوند، با تمجید از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ایلام، روحیه تعامل، پیگیری و مسئولیت پذیری را در این بانک مطلوب و کم نظیر توصیف کرد.
    همچنین، رستم زاد، معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان ایلام نیز از همکاری صمیمانه پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر و تشکر نمود و این بانک را الگویی برای سایر سازمان ها دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی