عصر بازار

برای نخستین‌بار امکان پذیر شد

خرید بیمه تکمیلی درمان و بیمه مسؤلیت پزشکان به‌صورت آنلاین

عصر اعتبار- مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از فراهم شدن خرید بیمه تکمیلی درمان و بیمه مسؤلیت پزشکان به‌صورت آنلاین خبر داد.

خرید بیمه تکمیلی درمان و بیمه مسؤلیت پزشکان به‌صورت آنلاین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، امیرحسین نام آور اظهار داشت: تلاش کردیم برای رفاه حال مردم، امکان خرید آنلاین بیمه مسؤلیت پزشکان و همچنین بیمه تکمیلی درمان را فراهم کنیم که آحاد مردم از جمله افرادی که دارای مشاغل آزاد هستند بتوانند به راحتی و سهولت از امکان بیمه تکمیلی درمان به صورت انفرادی برخوردار شوند.

    مدیرعامل استارتاپ دانش بنیان "بیمیلاین" افزود: در سامانه "بیمیلاین" که سامانه مشاوره و خرید آنلاین بیمه از تمام شرکت‌ها حضور دارند، مردم می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب بیمه‌گر، از بین تمام بیمه‌هایی که در کشور فعالیت دارند، بیمه مورد نظر خود را از لحاظ قیمت، سطح پوشش، میزان توانگری مالی، درصد پوشش بازار، رضایتمندی و دیگر گزینه‌های مورد نظرشان مقایسه و انتخاب کنند و بیمه نامه خود را به صورت رایگان در محل تحویل بگیرند.

    گفتنی است، در این سامانه برای نخستین‌بار فروش بیمه شخص ثالث در کنار مشاوره و ارائه خدمات ارزیابی خسارت تحت نظر ارزیابان بیمه مرکزی انجام می‌شود. همچنین ارائه بیمه تکمیلی درمان و بیمه مسولیت پزشکان، برای نخستین‌بار به‌صورت آنلاین و از طریق سامانه www.bimiline.com امکان پذیر شده است.

    همچنین در سامانه و اپلیکیشن "بیمیلاین" که با مجوز نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی و نماد صادره از مرکز فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند، تمام خدمات بیمه ای از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه مسولیت پزشکان، بیمه آتش سوزی، بیمه بدنه، بیمه تکمیلی درمان، یادآوری سررسید بیمه و ارزیابی خسارت انجام می‌شود که هم در کاهش ترددهای درون شهری و کاهش ترافیک موثر است و هم با مشاهده و مقایسه قیمت‌ها، کاهش هزینه‌ها را برای هموطنان دربردارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو