عصر بازار

بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورا

عصر اعتبار- سازمان تامین اجتماعی طی بیانیه ای، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت(ع) به ویژه کارکنان خدوم این سازمان تسلیت گفت.

بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این بیانیه آمده است:

    اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

    محرم، تاسوعا و عاشورا،  یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومتشان در تاریخ جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت.

    عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین (علیه السلام) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود. کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

    عاشورا در طول قرنها پس از واقعه کربلا همواره نماد آزاداندیشی و روشنفکری اسلامی بوده است و همواره آموخته است که در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بیش از خصلت های دیگر، برای انسان لازم است.  برای حفظ دین باید فداکاری کرد، در راه قرآن  از همه چیز گذشت و در میدان نبرد حق و باطل، همه باید در یک صف قرار گیرند.

    شهادت فرزندان رشید این سرزمین در دفاع از حرم اهل بیت و در راس آن شهادت مظلومانه شهید بزرگوار محسن حججی، دلالت بر همین امر دارد و نشان دهنده سند حقانیت ایران اسلامی در مقابله با ظلم و ستم است و اینکه مقاومت و پایداری در مسیر انقلاب و آرمان‌های حضرت امام راحل (ره) همواره ادامه دارد.

    امروز فرهنگ عاشورایی چنان در عمق جانها و دلها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها، اوج عشق و اخلاص نسبت به اسوه جهاد و شهادت حسین بن علی(علیه السلام) به نمایش گذاشته می شود.
    سازمان تامین اجتماعی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام، امام حسین (علیه السلام) و علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسالت است، به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام به ویژه همکاران خدوم این سازمان تسلیت عرض می کند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو