عصر بازار

عضو هیأت مدیره:

پست‌بانک‌ایران توجه ویژه ای به فعالان حوزه های IT و ICT و کسب و کارهای خرد روستائی دارد

عصر اعتبار- احتشام فلاح فر عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم معارفه مدیرجدید و تودیع مدیر پیشین مدیریت شعب استان کرمانشاه گفت: این بانک توجه ویژه ای در ارائه خدمات مالی و بانکی به فعالان حوزه IT و ICT و همچنین کسب و کارهای خرد مناطق روستائی دارد.

پست‌بانک‌ایران توجه ویژه ای به فعالان حوزه های IT و ICT و کسب و کارهای خرد روستائی دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در ادامه ضمن تشریح وضعیت شعب و باجه‌های بانک گفت: دولت پست بانک ایران را برای ارائه خدمات بانکی و مالی در روستاها به‌عنوان بازوی اجرائی خود می‌داند و مجلس نیز آن را بعنوان بانک توسعه‌ای و خرده بانکداری در بخش روستائی و مناطق محروم و بانک تخصصی در حوزه IT و ICT تعیین نموده‏ و همین موضوع موجب شده که رویکرد جدیدی در مجموعه بانک بوجود آید.
    فلاح‌فر با اشاره به گسترش فعالیت‌ها و خدمات ارزی افزود: پست بانک بعنوان مجری ایران به اتحادیه جهانی پستی (UPU) معرفی شده و از طریق سیستم مالی IFS، نقل و انتقال حوالجات و وجوه ارزی مردم در نقاط روستائی و شهری بین کشورمان و کشورهای عضو این اتحادیه را انجام خواهد داد.
    عضو هیأت مدیره درخصوص همکاری با صندوق توسعه ملی گفت: یکی از منابعی که همه بانک‌ها برای اجرای طرح‌ها و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از آن استفاده می‌کنند صندوق توسعه ملی است. پست بانک ایران در سال‌های اخیر همکای خود با این صندوق را آغاز کرده و طی این مدت توانسته است حدود 4500 میلیارد ریال از منابع آن را برای تأمین مالی طرح های کشاورزی، دانش بنیان و شهرک‌های صنعتی روستائی و مناطق محروم جذب نماید.
    وی تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران ازجمله بانک‌هائی است که در قانون تبدیل 5/1 میلیارد دلار از محل منابع صنوق توسعه ملی به ریال عاملیت دارد و در پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی، دانش‌بنیان و شهرک‌های صنعتی روستائی و مناطق محروم مشارکت جدی دارد. درواقع این مهم بیانگر نقش پررنگ‌تر این بانک در حوزه مناطق محروم و ایجاد اشتغال در این مناطق است.
    فلاح فر با تأکید برخدمت رسانی به مردم و کمک به اشتغال در کشور و اشاره به قابلیت‌های خوب نرم‌افزار جدید بانک گفت: سیاست‌ها و رویکردهای این بانک در سه بخش؛ خدمت‌رسانی، بانک تخصصی حوزه IT و ICT و سایر بخش‌های اقتصادی متمرکز شده و برای هریک از آنها برنامه‌ها و اهداف خاصی درنظر گرفته شده است.
    همچنین محمدابراهیم عین‌علیان مدیرپیشین و محسن اخلاقی مدیرجدید پست بانک استان درخصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آینده گزارشی را ارائه کردند.
    گفتنی است: در این مراسم که با حضور تنی چند از مدیران ستادی این بانک، مدیران شعب پست بانک استان‌های همجوار، مدیران ادارات کل حوزه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران بانک‌های استان، جمعی از بازنشستگان و کارکنان مدیریت شعب استان و سایر میهمانان برگزار شد از زحمات عین علیان تقدیر و ابلاغ محسن اخلاقی بعنوان مدیر و امیر لرستانی بعنوان معاون جدید شعب استان به آنها اعطاء شد.
    شایان ذکر است: پس از این مراسم بیست و یکمین جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان ها و مناطق پست بانک ایران با حضور مهندس فلاح فر عضو هیأت مدیره، محمود سعادت فر رئیس اداره کل سازمان و بهبود روشها و محمد رحمانی معاون اداره کل امور شعب و مناطق آزاد و اعضاء شورای اداری مدیریت شعب استان کرمانشاه برگزار و ضمن ارائه رهنمودهای لازم، سیاست های و رویکرد های بانک نیز تبیین و هریک از اعضاء نظرات خود را ارائه کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو