عصر بازار

رشد ۳۴ درصدی استفاده از کد #۷۱۹* همبانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع و مطلوب سامانه همبانک صادرات ایران، منجر به رشد ۳۴ درصدی تعداد تراکنش های این سامانه طی مرداد ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل شد.

رشد ۳۴ درصدی استفاده از کد #۷۱۹* همبانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عملکرد سامانه همبانک نشان دهنده انجام بیش از  12 میلیون تراکنش بوده که این میزان بیانگر رشد 34 درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مقطع مشابه در سال قبل است.
    بنا بر این گزارش، سامانه همبانک بدون نصب نرم افزار خاص برای انواع مدل های گوشی تلفن همراه قابل استفاده بوده و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می سازد ضمن اینکه امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است. علاوه بر این، با هدف کاهش هزینه ها و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات نوین بانکی امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر و غیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت سامانه مزبور امکان پذیر شده است.
    شایان توجه است؛ از طریق کد دستوری #719* سامانه همبانک صادرات ایران می توان به راحتی انتقال وجه بین کلیه حسابهای سپهری مشتری، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص، پرداخت اقساط تسهیلات، شارژ مستقیم سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل را انجام داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی