عصر بازار

استقبال زائران حسینی از پیشخوان‌های شهرنت در غرب کشور

عصر اعتبار- رییس حوزه خوزستان بانک شهر با اشاره به استقبال زائران حسینی از پیشخوان‌های شهرنت این بانک درغرب کشور گفت: ارائه خدمات کامل بانکی به شهروندان در روزهای تاسوعا و عاشورا ، رضایت مراجعه کنندگان در این بخش کشور را به همراه داشت.

استقبال زائران حسینی از پیشخوان‌های شهرنت در غرب کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، فرید جلالی عزیزپور با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال هموطنان، اقدامات مختلفی جهت تسهیل در دریافت خدمات بانکی برای زائران کربلا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در غرب کشور پیش بینی و برنامه ریزی شد.
    وی با بیان این‌که عملیات پول رسانی به تمامی دستگاه‌های خودپرداز و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در این ایام، به صورت منظم صورت گرفت، افزود: تمامی دستگاه‌های خودپرداز(ATM) بانک شهر و همچنین پیشخوان‌های شهرنت این بانک به نحو مطلوب در این ایام به ارائه خدمات پرداخت.
    رییس حوزه خوزستان بانک شهر تصریح کرد: شهروندان در این ایام، با مراجعه به پیشخوا‌ن‌های شهرنت این بانک ،تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود از جمله برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وصدور کارت نقدی،انتقال وجه بین سپرده‌ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور کارت هدیه،مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک ،ارائه صورت حساب وصدور ضمانت‌نامه بانکی را دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی