عصر بازار

توسط مجلس تهیه می‌شود؛

گزارش وضعیت اجرای قانون کسب و کار

عصر اعتبار- رییس کمیسیون اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس با تشریح نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، از آماده‌سازی گزارش اجرای قانون بهبود کسب و کار در مجلس خبر داد.

گزارش وضعیت اجرای قانون کسب و کار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، حمیدرضا فولادگر درباره نشست کارگروه اشتغال مولد کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 مجلس، اظهارداشت: بخشی از جلسه به بررسی گزارش اجرای قانون بهبود کسب و کار با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها اختصاص یافت که مجلس شورای اسلامی در حال آماده سازی آن است.

    فولادگر با بیان اینکه در حال آماده سازی گزارشی در مورد اجرای قانون رفع موانع تولید که دو سال پیش ابلاغ شده هستیم، گفت: معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی قبل از تشکیل کمیسیون ویژه در حال آماده سازی این گزارش بود که با دستور رییس مجلس ادامه آن به کمیسیون ویژه سپرده شد.

    رییس کمیسیون اصل 44 قانون اساسی با بیان اینکه در حال حاضر از 29 ماده این قانون 23 ماده آن بررسی شده است، به خبرگزاری خانه ملت گفت: مواد باقی مانده نیز در جلسات آینده آماده و سپس گزارش کمیسیون در خصوص نحوه اجرای قانون بهبود کسب و کار آماده می‌شود و در کنار آن رتبه بندی جهانی کشور در فضای کسب و کار و عوامل محیطی کسب و کار بررسی می‌شود.

    این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در خصوص نحوه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مقرر شده بود تا سه قوه درگیر این مسئله شوند و شورای مرکب از معاون اول رییس جمهور، معاون اول قوه قضاییه و نایب رییس مجلس شورای اسلامی تشکیل شود، اضافه کرد: این شورا تنها یکبار تشکیل شده و زمانی که شورای ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شد این قانون پیشرفتی نداشت.

    وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که این قانون اجرا شود، در ستاد اقتصاد مقاومتی تنها قوه مجریه حضور دارد اما در قانون آمده که هر سه قوه در خصوص اجرای سیاست‌های مقاومتی تمام توان خود را بکارگیری کنند؛ یک گزارش نیز در این زمینه در حال آماده سازی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو