عصر بازار

کتاب "مدیریت ریسک اعتباری" در بانک صادرات ایران ترجمه شد

عصر اعتبار- ​جلد دوم کتاب "مدیریت ریسک اعتباری" نوشته "آنتونی ساندرز و لیندا آلن"، به همت اداره کل آموزش بانک صادرات ایران و ترجمه کارشناسان این بانک منتشر شد.

کتاب "مدیریت ریسک اعتباری" در بانک صادرات ایران ترجمه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کتاب مذکور در ٢٧٥ صفحه، مباحث مختلفی از جمله راهکار ارزش در معرض ریسک، آزمون بحران مدل های ریسک اعتباری - الگوریتمی مبتنی بر آینده، بررسی بازده تعدیل شده بر حسب مدل های ریسک سرمایه، مشتقات اعتباری و مقررات اعتباری را در ٥ فصل مورد بررسی قرار می دهد.

    در دیباچه این کتاب آمده است: بررسی ها نشان دهنده این واقعیت است که ریسک اعتباری یکی از عمده ترین ریسک های مالی محسوب می شود و اثرات مخرب عدم مدیریت صحیح آن، می تواند مشکلات عدیده ای را در ابتدای امر برای بانک ها و موسسات اعتباری و در مرحله بعد برای کل نظام مالی پدید آورد.
    این کتاب که توسط کارشناسان بانک صادرات ایران از جمله رضا صالحی، رقیه عبداللهی، مریم فلاح، زهرا گرامی امین و مینو میرشجاعی ترجمه شده، مورد توجه مدیران ارشد بانک نیز قرار گرفته به نحوی که حمید تهرانفر، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک نیز خطاب به مترجمین آن از تلاش آنها در ترجمه این کتاب و نگاه حرفه ای به گسترش فرهنگ واقعی بانکداری قدردانی کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی