عصر بازار

استخدام مجدد کارمندان اخراج شده بانک ولزفارگو آمریکا کلید خورد

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ولزفارگو آمریکا گفت: بیش از یکهزار نفر از کسانیکه در رابطه با پرونده حساب های جعلی اخراج شده بودند. بار دیگر به استخدام این بانک در آورده شدند.

استخدام مجدد کارمندان اخراج شده بانک ولزفارگو آمریکا کلید خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، «تیم اسلوآن» مدیر عامل بانک ولزفارگو آمریکا گفت: نسبت به رسوایی حساب های جعلی در این بانک عذر خواهی می کنم؛ ضمن اینکه بیش از یکهزار نفر از کارمندان این بانک که به اشتباهی اخراج شده بودند یا به دلیل اهمال کاری همکاری با آنها قطع شده بود، بار دیگر به کار گرفته شدند. 

    وی تصریح کرد، به دنبال پیدا کردن نقائص بیشتر در سامانه بانکداری خود بودیم که البته موفق به انجام این کار هم شدیم. مدیر عامل ولزفارگو گفت: تقریبا یکهزار و 780 نفر از کسانیکه که در رابطه با به جریان افتادن پرونده حساب های جعلی این بانک اخراج شده بودند، بار دیگر به استخدام ولزفارگو درآمده اند.

    بر همین اساس، پروند رسوایی حساب های ولرزفارگو تا کنون 190 میلیون دلار برای این بانک آمریکایی بابت پرداخت به رگولاتورها آب خورده است.

    بر پایه این گزارش، کارمندان بانک ولزفارگو چندین سال بدون اجازه از مشتریان به حساب های آنها دسترسی و مبالغی را جابجا می کردند و در حدود 3.5 میلیون حساب جعلی در این بانک ایجاد شد. همچنین ولزفارگو بعنوان سومین بانک بزرگ آمریکا است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی