عصر بازار

رونمایی از لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران

عصر اعتبار- لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران پس از گذشت چهار سال از راه اندازی آن، بازطراحی شد.

رونمایی از لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با گذشت چهار سال از راه اندازی کانون جوانه های بانک ملی ایران، ضرورت بازطراحی لوگوی آن به شدت احساس می شد که به همین منظور پس از بررسی و مشاوره با متخصصان، طراحی لوگوی جدید در دستور کار قرار گرفت.

    لوگو یا هویت بصری نخستین تصویری است که از یک خدمت در ذهن مخاطب نقش می بندد و یک لوگوی قوی و مناسب می تواند نقش ماندگار و همیشگی را در اذهان خلق کند.

    از سویی گاهی قدرت هویت بصری یک شرکت یا موسسه چنان قوی بوده که حتی بیش از نوع خدمت آن در خاطره مردم باقی مانده است و بر همین اساس لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران، تلفیقی از دو کاراکتر ج و م (جوانه های ملی) و فرمی انتزاعی از برگ و گل با بهره گیری از رنگ سازمانی این بانک بوده است.

    لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران از پتانسیل بصری مناسبی برای جذب مخاطب برخوردار است و به لحاظ فرم کلی، لوگوی مذکور در قالب لوزی متساوی الاضلاع بوده که این قالب و تشکیل تصویر جوانه چینش طولی و عرضی مناسبی در کاربرد خواهد داشت و در نهایت موجب خلق بافت ها و الگوهای گرافیکی مناسب جهت کاربرد در اوراق اداری، اقلام آموزشی و تبلیغاتی خواهد شد.

    لازم به ذکر است کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 با هدف افزایش سواد اقتصادی نسل کودک و نوجوان تشکیل شده و اکنون بیش از یک میلیون نفر عضو دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی