عصر بازار

امضای تفاهم نامه بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان و پتروشیمی بوعلی

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان و شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با امضای تفاهم نامه ای همکاری خود را گسترش دادند.

امضای تفاهم نامه بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان و پتروشیمی بوعلی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیر استان در دیدار با مهدی  قارونی مدیرعامل و شعبانی مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در خصوص تفاهم نامه همکاری و حمایت این شرکت در طرح توسعه کار آفرینی اجتماعی رسالت به گفتگو پرداخت.

    حسام الدین باشی زاده توضیحاتی در خصوص ارائه خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ٢درصد  و بازپرداخت تا ٦۰ ماهه بیان کرد.

    وی با اشاره به راه اندازی سامانه مرآت در بانک قرض الحسنه رسالت افزود: مرآت  برای اعتبارسنجی در این بانک ایجاد شده که به مشتریان یک نمره اعتباری اعطا و براساس آن میزان پرداخت تسهیلات را مشخص می کند.

    باشی زاده  در ادامه با اشاره به اقدامات شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در راستای اقتصاد مقاومتی در استان خوزستان  گفت: این شبکه متشکل از پنج مجموعه( انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارآفرینی اجتماعی، پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، بانک قرض الحسنه رسالت  و گروه توسعه کارآفرینی ثمین) است  که بانک در این شبکه نقش تامین مالی خرد را برعهده دارد.

    مدیربانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان با بیان اینکه  توسعه  کسب و کارهای خُرد و خانگی در شهرهای کوچک و روستاها از جمله مهمترین اهداف این شبکه است ، افزود: هویزه ،لالی و ماهشهر مناطقی هستند که  شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در حال انجام فعالیت در این شهرستان ها است.

    باشی زاده با اشاره طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر اهواز که با حمایت استاندار و مشارکت بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 30 میلیون تومانی با کارمزد ٢درصد و بازپرداخت ٦0 ماهه به رانندگان تاکسی که هم اکنون در حال اجراست، توضیحاتی بیان کرد وگفت: با حمایت شرکت های پتروشیمی در حال پیگیری انجام این طرح در شهرستان ماهشهر هستیم.

    در پایان مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی با تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه رسالت در حوزه خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و همچنین اجرای طرح توسعه کارافرینی اجتماعی رسالت در شهرستان ماهشهر ، استقبال و حمایت خود را در این طرح اعلام نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو