عصر بازار

افزایش ۳۰ درصدی تجارت ایران و چین

عصر اعتبار- نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین از برگزاری مجمع سالانه ایران و چین و همچنین افزایش حدود ۳۰ درصدی مبادلات تجاری دو کشور خبر داد.

افزایش ۳۰ درصدی تجارت ایران و چین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مجمع فوق‌العاده و عادی سالیانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین یکشنبه (30 مهرماه) در هتل لاله تهران برگزار می‌شود.

    به گفته مجیدرضا حریری - نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین - اتاق‌های مشترک هر ساله در پایان دوره مالی باید مجمع عمومی برگزار کنند.

    حریری درباره جزئیات برگزاری این مجمع گفت: سال مالی اتاق ایران و چین در شهریور ماه هر سال به پایان می‌رسد و در پایان سال نیست. هرساله بین ماه مهر تا آذر ماه یک روزی به عنوان روز برگزاری مجمع عمومی انتخاب می‌شود. عملکرد سالیانه و بررسی صورت‌های مالی در این مجمع مطابق اساسنامه انجام می‌شود.

    به گفته وی، امسال در کنار مجمع عادی مجمع فوق العاده نیز به منظور تغییرات و اصلاحاتی در اساسنامه اتاق بازرگانی ایران و چین برگزار می‌شود.

    نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد که در شش ماه نخست سال 2017 نسبت به سال قبل میلادی تبادلات تجاری ایران و چین حدود 30 درصد افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی