عصر بازار

گذری بر خدمات بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد؛

بانک پاسارگاد، بانکی سبز و پیشرو در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک

عصر اعتبار- امروزه بانکداری‌الکترونیک، بخشی اجتناب‌ناپذیر از سیستم بانکی کشور است. بخشی که به‌علت عواملی مانند کاهش هزینه‌ها و تسریع در ارایه خدمات، باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان می‌شود. علاوه بر این، تأثیر بسیار مثبتی در کاهش آلودگی هوا، کاهش رفت‌و آمدهای غیرضروری، رفع تبعات ناشی از آن و صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم دارد که به دنبال آن حفظ محیط ‌زیست و افزایش کارایی را در پی خواهد داشت.

بانک پاسارگاد، بانکی سبز و پیشرو در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک‌پاسارگاد نیز به‌جهت نوآوری‌ها و خلاقیت، در این بخش پیشرو بوده و با ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک به بهترین نحو ممکن، گامی مؤثر در جهت افزایش رضایت مشتریان و حفظ محیط‌زیست برداشته‌است. تا آنجا که موفق شده ‌عنوان "بانک‌سبز" را از آن خود کند. در این بانک بیش از 95 درصد از خدمات بانکی از طریق بانکداری الکترونیک و کمتر از 5 درصد به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

    مهم‌ترین دستاورد بانک‌پاسارگاد، تهیه نرم‌افزار بانکداری متمرکز (Core-Banking) است. سیستمی که در بستر آن بسیاری از خدمات بانکداری الکترونیک مانند بانکداری مجازی برای اولین بار در سیستم بانکی کشور ارایه شده‌است.

    بانکدارى مجازى بانک‌پاسارگاد، طیف وسیعى از خدمات بانکى را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار مى‌دهد. این خدمت به مشترى امکان مى‌دهد که از طریق برقرارى ارتباط اینترنتی بتواند پار‌ه‌اى از امور بانکى خود را انجام دهد.

    بانک‌پاسارگاد در قالب بانکداری‌الکترونیک، خدمات دیگری مبتنی بر موبایل، کارت و تلفن نیز ارایه می‌کند که بهره‌مندی از هر یک، باعث تسهیل انجام امور بانکی مشتریان خواهد شد.

    همرا‌ه‌بانک(موبایل‌بانک)، پرداخت همراه (پرداخت موبایل)، اس‌ام‌اس بانک، سامانه آنی بانک‌پاسارگاد، تلفن‌بانک، سامانه پرداخت تلفنی، من‌کارت پاسارگاد، انواع کارت‌های نقدی و ... از جمله خدماتی است که بانک‌پاسارگاد ارایه می‌دهد.

    ناگفته نماند، بانک‌پاسارگاد علاوه بر تلاش برای ارایه بهترین‌ها در عرصه بانکداری الکترونیک به هم‌میهنان، فرهنگ‌سازی برای بهره‌مندی از این خدمات در بین مردم را نیز جزء مسئولیت‌های اساسی خود قلمداد می‌کند. از این‌رو برای اولین بار، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش بانکداری‌الکترونیک به هزینه خود، درشعبه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف کرده‌است. همچنین در اقدامی دیگر، با اجرای طرح انگیزشی ریتون بانک‌پاسارگاد، برای مشتریانی که از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده می‌کنند، بسته به امتیازشان، امکانات و جوایز ویژ‌ه‌ای را درنظر گرفته‌است.

    بانک‌پاسارگاد تاکنون با بهره‌گیری از برترین‌های IT کشور و تلفیق دانش و تجربه، توانسته گام‌های مؤثری در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک بردارد و اعتقاد دارد یکی از ابزارهای مهم در نیل به محیط زیستی سالم و اجرای بانکداری سبز، ابزارهای بانکداری الکترونیک هستند.

    هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات بانک‌پاسارگاد اعم از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک و نحوه بهره‌مندی از آنها به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه کنند و یا با مرکز اطلاع‌رسانی و مشاوره بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی