عصر بازار

معاون وزیر کار وعده داد؛

پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی به مدال آوران مسابقات جهانی مهارت

عصر اعتبار- معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران مسابقات جهانی مهارت خبرداد.

پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی به مدال آوران مسابقات جهانی مهارت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد امین سازگارنژاد در نشست با اعضای تیم ملی مهارت کشورمان گفت: مسابقات جهانی مهارت فرصت مناسبی برای نمایش صلاحیت ها، دانایی و توانایی نخبگان مهارتی و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم مهارت کشورمان و ارتقای جایگاه ایران در مسابقات آتی است. 

    وی با تأکید بر نقش اثربخش رسانه های ارتباط جمعی حمایت همه جانبه اصحاب رسانه را در مسابقات جهانی مهارتی پیش رو خواستار شد. 

    رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به حساسیت مسابقات جهانی مهارت اظهار امیدواری کرد تا شاهد رقابت هایی در فضای عادلانه با میزبانی مبتنی بر اخلاق حرفه ای و عدالت باشیم. 

    وی افزود: امیدواریم که جوانان ماهر کشورمان با توکل به خداوند در سایه ارزیابی منصفانه و دقت  سرعت و  با خاطری آسوده مسیر پیروزی را طی کنند. 

    وی در ادامه از پرداخت تسهیلات 100 میلیون تومانی توسط صندوق کارآفرینی امید با بهره 4 درصد به مدال آوران مسابقات جهانی مهارت پیش رو خبر داد.  

    رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و رییس محترم جمهور بر مهارت آموزی افزود : خوشبختانه امروز گفتمان مهارت به گفتمان ملی تبدیل شده است. 
    سازگارنژاد همچنین از تشکیل سازمانی مردم نهاد متعلق به مدال آوران مسابقات جهانی مهارت در ماه های اخیر خبر داد. 

    وی ضمن تشکر از حمایت های صنایع اظهار امیدواری کرد که صنعت بستری مناسبت تر و بهتر را در تعامل با قهرمانان مهارتی کشور فراهم سازد. 

    معاون وزیر تعاون بیان داشت: موضوع اشتغال در گروی پیوند صنعت و مهارت پیش می رود که در این بخش نیازمند توسعه تعاملات هستیم.

      34 نفر از اعضای تیم ملی مهارت کشورمان در 29 رشته مهارتی برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت که از 23 تا 26 مهر ماه در ابوظبی بر گزار می شود، معرفی شده اند که در 25 رشته امکان حضور برای رقابت کنندگان کشورمان فراهم شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو