عصر بازار

دکتر حسین زاده خبر داد:

برنامه ریزی جدی برای بانک ملی ایران ۱۴۰۰

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: برنامه ریزی های جدی برای تبدیل شدن این بانک به بانکی مدرن، پیشرو، روزآمد و کارآمد در سال ۱۴۰۰انجام شده است.

برنامه ریزی جدی برای بانک ملی ایران ۱۴۰۰
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمد رضا حسین زاده در مراسم قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» با بیان این که دنیای امروز، دنیای تحول است و هیچ سازمانی نمی تواند به شرایط امروز خود اکتفا کند، افزود: تاریخ به خوبی به یاد دارد که بزرگترین تولید کننده ها و کمپانی های مطرح جهان، به محض مغرور شدن به شرایط خود، از غافله عقب ماندند و امروز تنها یک نام از آنها باقی است.

    وی با اشاره به این که بانک ملی ایران تحولات بنیادین را در اقدامات خود آغاز کرده است، اظهار کرد: از طرح روی ملی کارت ها و مجله و بروشور بانک گرفته تا تجهیزات نوین بانکداری از جمله سامانه بام، همه دچار تغییر و تحول شده اند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

    حسین زاده با بیان این که بانک ملی ایران با یک شرکت بزرگ دنیا وارد مذاکره شده و برای «بانک ملی ایران 1400» برنامه ریزی جدی شده است، ادامه داد: بانک ملی ایران باید در آن تاریخ در منطقه و دنیا سرآمد باشد.

    وی با بیان این که فین تک ها، امروز در حال رقابت با بانک ها هستند و تلاش می کنند بانک ها را از دور خارج کنند، گفت: بانک ملی ایران به این موضوع واقف است و به همین دلیل درون بانک، چندین فین تک ایجاد شده تا هم امور این حوزه به خوبی پیش برود و هم در آینده نام بانک ملی ایران حفظ شود.

    مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تجربه موفق راه اندازی سامانه بام و جذب مشتریان از طریق آن، افزود: این سامانه مانند یک موجود زنده، خدمات جدید را به مشتریان ارائه می دهد، به طوری که هم مشتریان و هم رقبای بانکی اذعان دارند این سامانه از نمونه های مشابه خود یک سر و گردن بالاتر است.

    به گفته حسین زاده، بانک ملی ایران تا پایان سال خدمات بسیار جذاب و تازه ای به مشتریان ارائه خواهد کرد که از جمله آنها می توان به سامانه جامع تسهیلات، تحت وب شدن شعب، مدل های جدید کسب و کار و بسته های اعتباری صنوف اشاره کرد.

    وی راه اندازی طرح مدیر خدمات ویژه (Account Officer) در شعب منتخب تهران بانک ملی ایران را یکی از پیشرفته ترین خدمات بانکی همپای بانک های اروپایی دانست و اظهار کرد: این خدمت به مرور در همه شعب بانک عملیاتی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی