عصر بازار

مدیرعامل تراکتور سازی تبریز:

حمایت پست‌بانک‌ایران از تولیدکنندگان داخلی موجب پویائی چرخه اقتصادی می‌شود

عصر اعتبار- ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در نشست مشترک با مهندس فلاح‌فر عضو هیأت مدیره و تنی چند از مدیران پست‌بانک‌ایران اظهارداشت: حمایت این بانک از تولیدکنندگان صنایع داخلی موجب پویائی چرخه اقتصادی کشور و توسعه اشتغالزائی و تولید ملی می‌شود.

حمایت پست‌بانک‌ایران از تولیدکنندگان داخلی موجب پویائی چرخه اقتصادی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در این نشست که در تبریز برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به این مهم که شرکت تراکتورسازی تبریز یکی از بزرگترین شرکت‌های ساخت تراکتور در ایران بوده و از نظر کیفی قابل رقابت با کشورهای دیگر است افزود: این شرکت با تولید 16000 تراکتور در سال و وجود 400 قطعه ساز در استان آذربایجان شرقی، خواستار گسترش همکاری‌ها با پست بانک ایران برای دریافت تسهیلات و حمایت از قطعه‌سازان است.
    ابراهیمی با اشاره به تعاملات مثبت و مؤثر با پست بانک استان آذربایجان شرقی، خواستار انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با این بانک جهت ارتقاء سطح تعاملات دوسویه شد.
    مهندس فلاح فر عضو هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در این نشست ضمن بازدید از کارخانه تراکتور‌سازی تبریز اظهارداشت: این بانک به عنوان گسترده ترین خرده بانکدار کشور و با توجه به عاملیت صندوق توسعه ملی، آماده تأمین مالی واحد‌های تولیدی و صنعتی برای خرید ابزارکار و تجهیزات موردنیاز به‌منظور افزایش ظرفیت‌های تولیدی کشور و ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات به خریداران تراکتور و نیز گسترش نمایندگی‌های شرکت تراکتورسازی است.
    همچنین مهندس فلاح‌فر در بازدید از شرکت شیرین عسل تبریز گفت: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی موجود در استان آذربایجان شرقی، شرکت‌های بسیاری در این خطه در زمینه دامپروری، مرغداری و تولیدات فراورده‌های لبنی و نیز شکلات فعالیت دارند که این بانک می‌تواند با شرکت‌های موفق در تولید محصولات داخلی نظیر این شرکت به عنوان مشتریان عمده بانک همکاری و تعامل داشته باشد.
    گفتنی است: فلاح‌فر به همراه داود قزلباش مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، محمدرضا رحیمی مدیر امور بین‌الملل و علیرضا پورحسین سرپرست اداره امور شعب و مناطق آزاد در جلسه شورای اداری استان حضور یافت و طی آن درخصوص اعتبارات، نظارت دقیق و مستمر بر پرونده‌های اعتباری، نظارت بر عملکرد باجه‌های خدمات، وصول مطالبات و دستورالعمل‌های ارزی و عملکرد استان توضیحات لازم ارائه شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی