عصر بازار

رییس آموزش و پرورش دشتیاری در گفت‌وگو با «سامان رسانه»:

بانک سامان بذر امید را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان کاشت

عصر اعتبار- توزیع محموله وسایل کمک آموزشی اهدایی بانک سامان، در مدارس مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان به پایان رسید.

بانک سامان بذر امید را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان کاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عبدالرضا سردارزهی رییس آموزش و پرورش منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با «سامان رسانه» با اعلام این خبر تصریح کرد: بانک سامان امسال 4000 صندلی دانش آموزی، 400 تخته‌سفید (وایت‌بورد) و 2000 بسته کمک آموزشی به مدارس روستاهای اطراف چابهار و منطقه دشتیاری اختصاص داده است که توزیع این اقلام تا دهم مهر ماه به پایان رسید.

    سردارزهی با بیان اینکه منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان بزرگ‌ترین و محروم‌ترین منطقه آموزشی کشور است تصریح کرد: حرکت بانک سامان برای ساخت مدرسه در روستای باهوکلات و تجهیز مدارس منطقه دشتیاری بسیار تاثیرگذار بوده است و باعث بالا رفتن انگیزه دانش‌آموزان و معلمان شده است.

    وی افزود: بهبود وضعیت نظام آموزشی بذر امید را در منطقه کاشته است و در مدت اخیر شاهد بوده‌ایم که پس از توزیع صندلی‌ها و سایر اقلام، دانش‌آموزان پس از ساعت درسی، در مدرسه می‌مانند و به خانه نمی‌روند.

    همچنین مهدی اربابی معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با «سامان رسانه»، ساخت مدرسه بانک سامان را هدیه بزرگی برای مردم منطقه باهوکلات دانست و گفت: این مدرسه، با بهترین تجهیزات و امکانات آموزشی و در بهترین زمان تکمیل و تحویل شده است.

    وی گفت: اگر بانک سامان برای ساخت این مدرسه اعلام آمادگی نمی‌کرد، مشخص نبود چند سال دیگر این روستا صاحب یک مدرسه مجهز می‌شد.

    اربابی اظهارداشت: ایجاد شرایط تحصیل آینده‌سازان کشور، یکی از شرایط وطن‌دوستی است که بانک سامان با اقداماتی که در این راستا صورت داده است به‌خوبی در این مسیر حرکت کرده است.

    گفتنی است، هزینه تجهیز این مدارس از محل بودجه افطاری ماه رمضان امسال و هزینه ساخت مدرسه 9کلاسه باهوکلات از محل بودجه امور خیریه بانک تامین شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی