عصر بازار

آگهی مزایده املاک مازاد بانک سرمایه

عصر اعتبار- بانک سرمایه در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تاکیدات دولت محترم، املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را با شرایط ویژه و استثنایی به فروش می رساند: و در نظر است املاک مذکور بر مبنای قیمت پایه مزایده، در وضعیت موجود و به صورت نقدی، نقد و اقساط، بدون متصرف ( با شرایط مختلف) در معرض فروش قرار گیرد.

آگهی مزایده املاک مازاد بانک سرمایه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از املاک، دریافت اسناد مزایده (برگه های شرایط شرکت در مزایده) و تسلیم پیشنهادات خود به محل این امور واقع در تهران، خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان اراک، پلاک 34، اداره املاک و ساختمان بانک سرمایه مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 84245116 و 88807207 تماس حاصل نمایند. آخرین مهلت برای تسلیم پیشنهادات ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 30 مهرماه 1396 می باشد.

    توضیحات:

    1- پیشنهادات فاقد سپرده یا دارای سپرده کمتر از میزان مقرر، مخدوش، مبهم و مشروط، مردود است.
    2- رعایت کلیه موارد مندرج در برگه های مزایده الزامی است.
    3- سپرده (ودیعه) شرکت در مزایده معادل 5 درصد قیمت پایه مزایده است که متقاضیان باید طی یک فقره چک تضمین شده بانکی و در وجه حساب 1-43721-11-1010 به نام بانک سرمایه به همراه پاکت های برگ شرایط شرکت در مزایده تحویل دهند.
    4- کلیه پاکات حاوی پیشنهادات متقاضیان خرید املاک در ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 2 آبان ماه 1396 در سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی بانک سرمایه واقع در تهران، خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان اراک، پلاک 34، بازگشایی خواهد شد، لذا متقاضیان می توانند در موعد یادشده با ارائه کارت شناسایی در جلسه مذکور شرکت نمایند.
    5- مطالعه مدارک و سوابق مربوط و بازدید از املاک قبل از شرکت در مزایده الزامی است و املاک در وضعیت موجود واگذار می گردد.
    6- به متقاضیانی که قصد خرید املاک به صورت نقد و اقساط را دارند املاک به روش اجاره به شرط تملیک واگذار خواهد شد.
    7- هزینه آگهی و کارشناسی بر عهده خریدار است و مشارالیه می بایست این هزینه را بر اساس اعلام نظر بانک قبل از انعقاد قرارداد نقداً در وجه بانک واریز نماید.
    8- متقاضیان خرید می بایست مبلغ 200.000 ریال به حساب شماره 1-43721-11-1010 در وجه بانک سرمایه (قابل واریز در کلیه شعب بانک سرمایه) واریز و اصل رسید را هنگام دریافت اصل اسناد و اوراق مزایده تحویل دهند.
    9- فروش املاک به صورت نقد و اقساط بر اساس جدول اعلام شده ذیل صورت خواهد پذیرفت که خریدار می بایست در درخواست خود صراحتاً به مدت و نرخ سود مورد نظر اشاره نماید. ضمناً در شرایط مساوی بودن پیشنهاد قیمت به صورت نقد و اقساط، اولویت با درصد پیش پرداخت بیشتر می باشد.
    10- در صورتی که مبالغ پیشنهادی خریداران به طور مساوی باشد اولویت فروش با شرایط نقدی است.
    11- بانک سرمایه در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
    12- پیشنهادات برای هریک از املاک به صورت جداگانه و به صورت سه پاکت الف: اصل و تصویر چک تضمین شده یا فیش واریزی معادل پنج درصد قیمت پایه مزایده برای تضمین شرکت در مزایده، پاکت ب: اسناد مزایده و فیش خرید اسناد و پاکت ج: فقط برگه پیشنهاد قیمت که می بایست همه پاکت ها جداگانه لاک و مهر شده و هر سه پاکت در یک پاکت بزرگتر جاسازی و مهر و موم گردد. آخرین مهلت تحویل پاکات ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 30 مهرماه 1396 می باشد.
    13- نحوه فروش املاک مازاد بانک به شرح ذیل اعلام می گردد.

    جدول شماره 1

    جدول شماره 2

    *** فهرست املاک آماده برای فروش بانک سرمایه از طریق برگزاری مزایده ***

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو