عصر بازار

راه اندازی بانک موبایلی در آینده نزدیک با رفع محدودیت‌ها

عصر اعتبار- رئیس کانون بانک های خصوصی اظهار امیدواری کرد با رفع محدودیت ها، بانک موبایلی در آینده ای نزدیک ایجاد شود و نیازی به حضور در شعب بانکی نباشد.

راه اندازی بانک موبایلی در آینده نزدیک با رفع محدودیت‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، کوروش پرویزیان در نشست خبری سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران ( ITE 2017)  بااشاره به حمایت این کانون ازسومین نمایشگاه بین المللی تراکنش (ITF 2017) گفت:امسال این رویدادبا حمایت کانون بانک های خصوصی برگزار می شود تا به بومی سازی خدمات پرداخت کمک شود.

    وی  ادامه داد: در این نمایشگاه فین تک ها، استارت آپ ها، پرداخت و کاهش هزینه های حوزه پرداخت ‌و افزایش دسترسی به خدمات و همچنین فعالیت های مرتبط با بهبود شرایط محیط زیست و جلوگیری از رفت و آمدها از جمله موضوعات مورد توجه است.

    رئیس شورای سیاست گذاری ITE 2017 گفت:این رویداد سومین دوره خود را تجربه می کند که امیدواریم در آینده به رویداد بزرگی در منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

    رئیس کانون بانک های خصوصی افزود: در سند چشم انداز20 ساله، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در نظر گرفته شده است که صنعت مالی و حوزه پرداخت از جمله مباحث قابل توجه و موثر در این زمینه است.

    وی ادامه داد: این موضوع بستگی به استفاده از توان داخلی و نیروی انسانی سرآمد در این حوزه است که به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور در این صنعت حضور دارند و بستر لازم را ایجاد می‌کنند.

    مدیرعامل بانک پارسیان افزود: باوجود تحریم ها، نظام بانکی ایران توانست در حوزه پرداخت ، سخت افزار و نرم افزار و همچنین در حوزه امنیت و تبادل داده، شرایط رو به جلویی داشته باشد.

    پرویزیان گفت:شرایط فعلی اقتصاد ایجاد می‌کند تا کیفیت خدمات مالی برای مردم تضمین شود و اگر اخلال خارجی در حوزه نظام های پرداخت و صنعت بانکی صورت می‌گیرد، چنین رویدادهایی به ثبات و پایداری مالی ‌جلوگیری از اختلالات کمک خواهد کرد.

    وی ادامه داد: شبکه مالی ایران ظرفیت استفاده از تکنولوژی های نوین را در این شبکه ایجاد کرده اما در حال حاضر در برخی بانک‌های دنیا مشتریان به صورت الکترونیک خدمات بانکی انجام می دهند اما در کشور ما برخی محدودیت ها وجود دارد که امیدواریم با رفع محدودیت ها، بانک موبایلی در آینده ای نزدیک ایجاد شود و نیازی به حضور در شعب بانکی نباشد.

    رئیس کانون بانک های خصوصی گفت: موضوع مهم دیگری که در این رویداد به آن پرداخته می شود، سند نظام مالی است که به استفاده از فناوری های نوین با توجه به توان سیستم بانکی می پردازد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو