عصر بازار

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ سنندج مطرح کرد:

کمک ۷.۵ میلیارد تومانی به مددجویان منطقه ۲ سنندج

عصر اعتبار- رئیس کمیته امداد منطقه ۲ سنندج گفت: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک در قالب خدمات، پرداخت نقدی و تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان منطقه ۲ سنندج در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است.

کمک ۷.۵ میلیارد تومانی به مددجویان منطقه ۲ سنندج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایلنا، غلامرضا آرامش با بیان اینکه هم اکنون 12 هزار نفر در قالب شش هزار و 468 خانوار به صورت معیشت بگیر از خدمات این نهاد بهره مند هستند، عنوان کرد: هفت میلیارد و 500 میلیون تومان کمک در قالب خدمات، پرداخت نقدی و تسهیلات قرض الحسنه برای این تعداد مددجو در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است.

    وی ضمن بیان اینکه  هزار و 160 دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد منطقه2 سنندج بهره مند هستند، افزود: 127 فقره جهیزیه و هدیه‌ازدواج به مبلغ 163 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

    آرامش با اشاره به اینکه 375 مورد تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به افراد تحت حمایت پرداخت شده است، اعلام کرد: برای بیمه اجتماعی 852 مددجوی این نهاد 600 میلیون تومان در سال جاری هزینه شده است.

    آرامش با بیان اینکه  هزار و 430 مددجوی این نهاد از برنامه آموزش خانواده بهره مند شدند، گفت: 428 نفر از مددجویان نیز از طریق این نهاد به اردوهای زیارتی، تربیتی و فرهنگی اعزام شدند.

    وی در ادامه گفت: هم اکنون 678 کودک یتیم و محسنین کمیته امداد منطقه 2 سنندج از حمایت های هزار و 700 حامی بهره مند هستند و 113 کودک دچار سوء تعذیه نیز از طریق این نهاد سبد غذایی دریافت می کنند.

    رئیس کمیته امداد منطقه 2 سنندج با  اشاره به اینکه هفت هزار مددجوی این نهاد از بیمه خدمات درمانی کمیته امداد بهره مند هستند، عنوان کرد: این نهاد به درمان 332 بیمار تحت حمایت کمک و برای آن 800 میلیون تومان در شش ماهه نخست سال جاری هزینه کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی