عصر بازار

برگزاری کارگاه تیم سازی و رهبری شبکه فروش برای سرآمدان بیمه نوین

عصر اعتبار- کارگاه آموزشی رهبری و تیم سازی با هدف ارتقای مهارت­های کارگروهی با حضور سرآمدان فروش بیمه ­های عمر و سرمایه گذاری بیمه نوین برگزار شد.

برگزاری کارگاه تیم سازی و رهبری شبکه فروش برای سرآمدان بیمه نوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سلیمان گرجی؛ مشاور مدیرعامل و مدیر اجرای آیین نامه 54 شرکت درخصوص این دوره آموزشی دو روزه که در محل ساختمان ستادی بیمه نوین برگزار شد، خاطر نشان کرد: دوره آموزشی آماده سازی برای رهبری و تیم سازی در شبکه فروش با هدف توانمندسازی استعدادهای فروش بیمه نوین و ارتقای کیفیت کارگروهی با حضور 80 نفر از نمایندگان مجرب بیمه نوین در بیمه های عمر و سرمایه گذاری از سراسر کشور برگزار شد.

    وی افزود: شرکت کنندگان این دوره آموزشی طبق ارزیابی و شناسایی صورت گرفته از بین فروشندگان ممتاز و نمایندگان برگزیده بیمه های عمر و سرمایه گذاری انتخاب و حاضر شده اند. محتوای آن نیز علاوه بر مطالب علمی و به روز روش های فروش کاملاً تعاملی و به صورت مشارکتی توسط احمد نقابی از مدرسان به نام این حوزه برپا شد.

    گرجی با تأکید بر اهمیت توانمندسازی فعالیت گروهی شبکه فروش تصریح کرد: شبکه سازی برای توسعه کسب و کار، ترویج خلاقیت و تقویت کار تیمی از اهداف بیمه نوین برای ارتقای بهره وری فعالیت شبکه فروش این شرکت است و در همین راستا دوره­های کاربردی در برنامه آموزشی نمایندگان در دستور کار قرار دارد تا نمایندگان منتخب شرکت علاوه بر برخورداری از مزایای یادگیری روش های نوین فروش و بازاریابی از پتانسیل های فعالیت مشارکتی نیز برخوردار شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی