عصر بازار

مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار خانواده شهید مدافع حرم «سنجرانی»

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: شهدا ثابت کردند که «یک شبه ره صد ساله را پیمودن» افسانه نیست.

مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار خانواده شهید مدافع حرم «سنجرانی»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمد رضا حسین زاده که در منزل شهید مدافع حرم محمد رضا سنجرانی در مشهد مقدس حضور یافته بود، افزود: همه تلاش انسان در طول تاریخ، رسیدن به کمال مطلوب بوده و شهدا این اقدام را با سرعت و اطمینان تمام انجام دادند.

    وی با اشاره به این که بانک ملی ایران در طول تاریخ 89 ساله خود شاهد رشادت ها و از جان گذشتگی های زیادی بوده است، گفت: این بانک همپای ایران اسلامی، شهدای زیادی به جامعه تقدیم کرده و خون آنها، درستی راه نظام مقدسمان را تضمین کرده است.

    حسین زاده در ادامه به خدمت صادقانه شهید سنجرانی در بانک ملی ایران اشاره کرد و ادامه داد: خدمت رسانی به مردم، به نوعی مجاهدت در راه خداست و خدمت در بانک ملی ایران که از مردم و متعلق به مردم است نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما شهادت در راه ائمه و اهل بیت (ع)، توفیقی نیست که نصیب هر کسی شود.

    وی تاکید کرد: قطعا کسانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده اند، در دامن خانواده هایی مومن و خداجو پرورش یافته اند و همه اعضای خانواده در اجر این شهادت شریکند.

    حسین زاده با تبریک و تسلیت شهادت شهید سنجرانی به خانواده ایشان، از آنها خواست برای توفیق بانک ملی ایران در راستای خدمت رسانی بیشتر به ایران اسلامی دعا کنند.

    مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار، ضمن تفقد از فرزندان شهید سنجرانی، بر ارائه هر گونه خدمات به خانواده این شهید بزرگوار از سوی بانک تاکید کرد.

    اعضای خانواده شهید سنجرانی نیز در این دیدار، با ذکر خاطراتی از آن شهید بزرگوار، تاکید کردند که وی هرگز از خدمت به مردم دریغ نداشت، خود را وقف اهل بیت (ع) کرده بود و همواره آرزوی شهادت داشت.

    شهید محمد رضا سنجرانی کارمند بانک ملی ایران بود که روز اول مهرماه سال جاری جهت دفاع از حریم اهل بیت (ع) در درگیری با تروریستی‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

    این شهید بزرگوار، متولد سال 1356 بود که در سال 1379 به استخدام بانک ملی ایران درآمد. وی که تحصیلکرده رشته روابط عمومی و امور رسانه بود، کار خود را به عنوان متصدی امور بانکی آغاز کرد، اما آخرین سمت سازمانیش ریاست دایره درجه 2رسیدگی اسناد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بود.  از این شهید گرانقدر دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو