عصر بازار

عضو هیئت مدیره پرند خبر داد:

تکمیل پروژه های مسکن مهر هسا ۳،۱ و ۴ وارد مرحله اجرایی شد

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند گفت: پروژه هسا ۱ ،۳ و ۴ مسکن مهر پرند جان گرفت.

تکمیل پروژه های مسکن مهر هسا ۳،۱ و ۴ وارد مرحله اجرایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم ، اسماعیل نسب عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند به همراه کارشناسان فنی و اجرایی در 3 جلسه مجزا در خصوص نحوه روند اجرایی پروژه و رفع موانع و مشکلات و تحویل کامل پروژه های هسا 3،1 و 4 با سازندگان آنها در محل این سه کارگاه حاضر شد. این اقدام در راستای بازدیدهای هفتگی از روند پیشرفت پروژه های مسکن مهرصورت گرفته است.

    اسماعیل نسب گفت: مقرر گردیده بود تا پایان سال جاری این سه پروژه تحویل متقاضیان گردد اما به دلیل مشکلات بر سر راه مسکن مهر از جمله تاخیر در تخصیص منابع مالی و عدم حضور به موقع دستگاههای خدمات رسان تحویل این واحدها به تاخیر افتاد که خوشبختانه با تخصیص اعتبار، امروز شاهد فعال شدن این 3 کارگاه هستیم.

    اسماعیل نسب در ادامه اظهار داشت: سازندگان این 3 پروژه باید علاوه بر برنامه زمانبندی تحویل واحدها، برنامه نیروی انسانی پروژه خود را این هفته به شرکت عمران پرند ارائه دهند و پروژه خود را فعال نمایند.

    وی با بیان اینکه پرداخت به پیمانکارات کماکان بصورت بلوک بودجه انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: شرکت عمران پس از تحویل کامل بلوک بصورت کامل با تمام امکانات از جمله آب، برق، گاز، آسانسور به متقاضیان نسبت به آزاد سازی منابع مالی در وجه سازندگان اقدام خواهد نمود.

    اسماعیل نسب در پاسخ به سوال یکی از سازندگان در مورد محوطه سازی و آسفالت گفت: تا زمانی که کار دستگاههای خدمات رسان در پروژه به اتمام نرسیده سازندگان از آسفالت نمودن معابر خودداری کنند.

    عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند در خصوص تامین برق سه فاز آسانسورها عنوان داشت: شرکت عمران پرند تاکنون طی چند مرحله مکاتباتی را در خصوص تامین برق سه فازآسانسورها با اداره برق استان انجام داده و کماکان پیگیر حل این مشکل هستیم.

    در پایان این جلسات مقرر گردید ظرف یک ماه آینده کلیه نواقص واحدها از جمله پمپ و مخزن و آسانسوردر واحدهایی که دارای ساکن می باشند توسط سازندگان مرتفع گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو