عصر بازار

به منظور رونق فضای کسب و کار؛

امانوئل ماکرون اصلاحات مالیاتی را کلید زد

عصر اعتبار- رئیس جمهور فرانسه در بودجه سال ۲۰۱۸ میلادی این کشور یکسری اصلاحات مالیاتی را با هدف کاهش یا حذف اخذ مالیات از برخی بنگاهای اقتصادی پیش بینی کرده است.

امانوئل ماکرون اصلاحات مالیاتی را کلید زد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  مهر، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در حال عمل کردن به وعده های انتخاباتی خود به منظور رونق بیشتر فضای کسب و کار اقتصادی در این کشور است.

    دولت «ماکرون» بودجه فرانسه را تا پایان ماه سپتامبر با ارائه اصلاحات مالیاتی قابل توجه تقدیم مجلس این کشور کرده است. اصلاحات مالیاتی که در بودجه سال 2018 میلادی فرانسه دیده می شود حاکی از کاهش یا حذف مالیات شماری از بنگاهای اقتصادی است.

    ضمن اینکه «ماکرون» صراحتا اعلام کرده که سیستم بیمه بیکاری را از طریق گسترش آن به بیمه خود اشتغالی و کارگران بخش کشاورزی اصلاح  می کند که این افراد هم از مزایای آن بهره مند شوند و یکسری برنامه های آموزشی هم ارائه خواهد کرد.

    اجرای این اصلاحات هزینه سنگینی را برای «ماکرون» به همراه خواهد داشت و رئیس جمهور فرانسه قصد دارد این هزینه را از طریق کاهش هزینه برنامه های دولتی پرداخت کند.

    بودجه جدید فرانسه با رویکرد کاهش کسری این کشور به کمتر از 3 درصد تولید ناخالص داخلی و همگام با قوانین کسری بودجه اتحادیه اروپا تدوین شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی