عصر بازار

رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق مطرح کرد:

توسعه همکاری‌های اقتصادی میان ایران و عراق

عصر اعتبار- آل اسحاق گفت: پیش بینی رفع برخی مشکلات موجود میان ایران و عراق و‌ تبیین راه های رفع و توسعه ارتباط ،دور از انتظار نخواهد بود.

توسعه همکاری‌های اقتصادی میان ایران و عراق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی آل اسحاق رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق در همایش تجارت ایران و عراق با اشاره به قدمت و عمق ارتباط میان دو کشور ایران و عراق و استراتژیک بودن آن اظهار کرد: افراد ذی‌ربط و مسوولان هر دو کشور، به دنبال برقراری ارتباط پایدار اقتصادی و توسعه آن بوده اند که این امر سبب تاثیرگذاری در دیگر حوزه ها خواهد شد.

    وی بیان کرد: پیش بینی رفع برخی مشکلات موجود میان دو کشور و‌ تبیین راه های رفع و توسعه ارتباط در این همایش دور از انتظار نخواهد بود.

    رییس اتاق ایران و عراق با بیان انتظارات ایران و عراق از برگزاری این همایش افزود: تجار انتظار دارند تا همانطور که هر دو کشور در زمینه های سیاسی، نظامی، امنیتی سرمایه گذاری کرده اند به همین میزان بستر برای سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی ایجاد شود.

    آل اسحاق با تاکید بر وجود برخی مسائل در حوزه های بانکی، حمل و نقل، روادید گفت: هدف ما از برگزاری چنین همایشی سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری میان دو کشور است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی