عصر بازار

بانک مهر اقتصاد یک نهاد ارزشی و مردمی است

عصر اعتبار- نشست سه جانبه ای میان رئیس اداره امور شعب استان قم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج و عضو شورای فقهی بانک مرکزی برگزار شد.

بانک مهر اقتصاد یک نهاد ارزشی و مردمی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج- ضمن تقدیر از عملکرد بانک مهر اقتصاد در زمینه بانکداری اسلامی، گفت: این بانک یک نهاد ارزشی و مردمی است که توانسته در زمینه اجرای عملیات بانکداری بدون ربا اقدامات مناسبی انجام دهد و امیدواریم بتواند سرآمدِ اجرای عملیات بانکداری اسلامی در شبکه بانکی کشور باشد.

    حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: دریافت نظرات و پیشنهادات مردم در خصوص عملکرد بانک مهر اقتصاد، گویای این مطلب است که مجموعه مهر برای نظرات مطرح شده از سوی مشتریان خود اهمیت قائل است و تلاش دارد با هدف گذاری مناسب ضمن توجه به اصول مشتری مداری برنامه های خود را اجرایی کند و زمینه کسب رضایتمندی مشتریان را فراهم نمایند.

    در ادامه حجت السلام والمسلین موسویان- عضو شورای فقهی بانک مرکزی- با اشاره به اهمیت لزوم اجرای بانکداری اسلامی از سوی بانک ها و موسسات اعتباری در کشور، گفت: افراد شاغل در نظام بانکی مسئولیت دارند تا ضمن دیدار با علما و مراجع تقلید و ارائه گزارشِ اقدامات خود به یکسان سازی قراردادها و دستورالعمل های بانکی با احکام شرعی اقدام نموده و آشنایی جامعی را با احکام معاملات داشته باشند.

    وی با بیان اینکه بانک ها و موسسات مالی باید در راستای اجرای عملیات بانکداری اسلامی برنامه ریزی دقیقی داشته باشند، افزود: خوشبختانه بانک مهر اقتصاد کلاس های آموزشی مناسبی در حوزه بانکداری بدون ربا برای کارکنان خود برگزار می کند و نظارت و کنترل لازم را بر عملکرد آن ها دارد، و توانسته است اقدامات مناسبی در این زمینه انجام دهد.
    بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان- نیز به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در اجرای بانکداری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: شهر قم به دلیل وجود با برکت علمای بزرگ تشیع، از موقعیت مناسبی در راستای پیشبرد اهداف بانکداری اسلامی برخوردار است لذا سعیمان بر این است تا ضمن استفاده از رهنمودهای علما و مراجع عظام تقلید و ارائه گزارش اقدامات خود بتوانیم همچون گذشته در راستای اجرای عملیات بانکداری اسلامی ثابت قدم بوده و پیشقراول اجرای بانکداری اسلامی در کشور باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو