عصر بازار

بیمه رایگان سپرده‌گذاران بانک آینده

عصر اعتبار- بانک آینده در راستای توجه به نیازهای مشتریان و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای آن‎ها، طرح بیمه رایگان سپرده‎گذاران را از تاریخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۲، در شعب خود عملیاتی نمود.

بیمه رایگان سپرده‌گذاران بانک آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، طرح بیمه رایگان سپرده­‌گذاران بانک آینده، خدمت نوینی است که از سوی بانک آینده به پاس همراهی و وفاداری مشتریان گران‌قدر، به آن‌ها عرضه می­شود. در این طرح، سپرده­‌گذاران بانک آینده، به‌­صورت رایگان و با شرایط ویژه، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی (جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان)، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث از طریق شرکت بیمه رازی، قرار می‌گیرند. هر یک از مشتریان ارجمند بانک آینده، در صورتی که دارای انواع سپرده بلندمدت یک­‌ساله با مجموع مبالغ 50 (پنجاه) میلیون ریال و بیشتر تا سقف 200 (دویست) میلیون ریال باشند؛ به­‌طور خودکار تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار خواهند گرفت. ضمناً کلیه مشتریانی که موجودی سپرده آن‌ها نزد بانک آینده، بین 200 (دویست) الی 500 (پانصد) میلیون ریال باشد؛ از مزایای بیمه آتش سوزی منازل، بیمه عمر و حوادث و در صورتی که سپرده آن‌ها بیش از 500 (پانصد) میلیون ریال باشد؛ علاوه بر بیمه‌های: آتش سوزی منازل و بیمه عمر و حوادث؛ از خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز بهره‌مند خواهند گردید.

    شایان ذکر است؛ این طرح در سه سطح برنزی، نقره­‌ای و طلایی، با توجه به مبلغ سپرده‌گذاری بلند مدت و با امتیازات مختلف، برای مشتریان بانک آینده در نظر گرفته شده است.

    از مشتریان عزیز، درخواست می‎گردد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره 27663200-021 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی