عصر بازار

روستاییان و عشایر بیشترین بازدید را از سامانه سهام عدالت داشتند

عصر اعتبار- روستاییان و عشایر حدود ۱۷ میلیون نفر از مجموع ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت را تشکیل می دهند که با سهم ۸۷ درصدی بیشترین مراجعه و استفاده از خدمات الکترونیکی آن را به خوص اختصاص داده اند.

روستاییان و عشایر بیشترین بازدید را از سامانه سهام عدالت داشتند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، سامانه سهام عدالت در نیمه دوم اسفندماه سال گذشته به‌ نشانی http://www.samanese.ir رونمایی شد تا دارندگان سهام عدالت با مراجعه به آن از وضعیت صورتحساب خود آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط‌ شان اقدام کنند.

    بر این اساس آخرین مهلت برای تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت مشمولان 31 شهریور تعیین شده بود که بنا بر نظر شورای عالی اصل 44 قانون اساسی این مهلت یک ماه دیگر تمدید شد و دارندگان سهام عدالت تنها تا پایان مهرماه (فردا) فرصت دارند نسبت به تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت خود اقدام کنند.

    از اینرو نگاهی به آمارها نشان می‌دهد از تعداد کل حدود 49 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت، تاکنون حدود 39 میلیون نفر معادل 80 درصد آنان به سامانه سهام عدالت مراجعه نموده و از یکی از خدمات این سامانه نظیر رویت صورتحساب وضعیت سهامداری استفاده نموده اند.

    در این میان روستاییان و عشایر حدود 17 میلیون نفر از مجموع 49 میلیون مشمول سهام عدالت در سبد سهام عدالت را شامل هستند و این اقشار با 87 درصد مشارکت با سامانه سهام عدالت، بالاترین میزان مراجعه به سامانه و استفاده از خدمات تماما الکترونیکی آن را داشته اند.

    گفتنی است از اواخر فروردین ماه امسال نیز این امکان در سامانه سهام عدالت به وجود آمده تا مشمولان سهام عدالت با ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه، از سود سال مالی 95 شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت در ماههای پیش‌رو بهره‌مند شوند.

    بدین منظور مشمولان سهام عدالت برای آگاهی از صورتحساب و نیز اطلاع از میزان بدهی و تسویه آن و همچنین ثبت شماره شبای خود جهت دریافت سود باید به سامانه سهام عدالت به آدرس http://www.samanese.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو