عصر بازار

پرداخت ۲۷۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی

عصر اعتبار- در شش ماه ابتدای امسال، تعداد ۲۷۳ هزار و ۷۹۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی پرداخت شده است.

پرداخت ۲۷۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک کارگشایی در حالی از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال، بیش از دو هزار و 68 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که در مدت مشابه سال قبل این میزان یک هزار و 814 میلیارد ریال بود و در سال جاری از رشد 14 درصدی برخوردار شده است.

    همچنین این بانک در نیمه اول امسال، تعداد 19 هزار و 981 فقره تسهیلات جعاله به ارزش حدود یک هزار و 602 میلیارد ریال پرداخت کرده که رشد 67 درصدی داشت. این رقم در سال قبل حدود 436 میلیارد و 187 میلیون ریال بوده که در 6 هزار و 606 فقره پرداخت شده است.

    قابل ذکر است، بانک کارگشایی از واحدهای بانک ملی ایران با حدود 90 سال قدمت است که با 3 شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیر کبیر) و 46 واحد در سراسر کشور در ازای ترهین طلاآلات به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت نیازهای ضروری متقاضیان اقدام می کند.

    متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه به علاوه طلای قابل ترهین برای دریافت تسهیلات به شعب بانک کارگشایی در سراسر کشور مراجعه کنند.

    میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر دو فقره سند 10 میلیون ریالی در ازای ترهین 72 گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف 100 میلیون ریال در ازای ترهین 185 گرم طلا است.

    باز پرداخت تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه و جعاله در یک قسط و حداکثر تا یک سال انجام خواهد شد.

    شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی