عصر بازار

دکتر حسین زاده مطرح کرد:

نقش حساس بانک ملی ایران در پول رسانی سیستم بانکی کشور

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر نقش مویرگی این بانک در پول رسانی به سیستم بانکی در سراسر کشور گفت: پول رسانی امری جدی و حیاتی است که با امنیت جامعه و نظام در ارتباط است.

نقش حساس بانک ملی ایران در پول رسانی سیستم بانکی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش سراسری نمایندگان شرکت ملی خدماتی تدارک که با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، فرمانده یگان ویژه و امداد ناجا و تنی چند از مدیران ارشد بانک و مسئولان شرکت ملی خدماتی تدارک در سالن همایش حافظ برگزار شد، با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه بانک ملی ایران در پول رسانی به سیستم بانکی کشور گفت: بانک مرکزی در شهرستان ها شعبه ندارد و از این رو بانک ملی ایران به نیابت از این بانک، نقش پول رسانی به شهرستان ها و دیگر بانک ها را دارد و مسئولیت خطیری از این بابت بر دوش بانک ملی ایران است.

    وی در ادامه با تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت ملی خدماتی تدارک در پیشبرد امور بانک به اهداف ایجاد این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت در جهت جذب نیرو و افزایش سودآوری و درآمدها تاسیس شد و می تواند در بخش پول رسانی به دیگر بانک ها نیز فعال شود.

    مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: ما همواره تاکید داریم که دامنه فعالیت شرکت ملی خدماتی تدارک در خارج از بانک ملی ایران نیز گسترش یابد. این شرکت سابقه طولانی دارد و قطعا می تواند با افزایش سودآوری خود و اشتغال زایی، باری را از دوش دولت در جهت کاهش و رفع مشکل بیکاری کشور بردارد.

    وی با اشاره به توجه ویژه بانک ملی ایران به نیروهای این شرکت نیز گفت: علی رغم تمامی محدودیت های قانونی و اینکه بیشتر از قرارداد کاری، مسئولیتی متوجه بانک در قبال کارکنان شرکت ملی خدماتی تدارک نیست ولی تلاش داریم تا امور معیشتی و رفاهی کارکنان شرکت را مدنظر قرار دهیم چرا که آنها نیز جزیی از خانواده بزرگ بانک ملی ایران محسوب می شوند.

    دکتر حسین زاده همچنین از رشادت های نیروهای یگان ویژه و امداد ناجا در برقراری امنیت بانک ها و کشور قدردانی و خاطرنشان کرد: با رشادت های این عزیزان، جایگاه کشور به لحاظ برقرار بودن امنیت در منطقه و جهان بی نظیر است.

    در ادامه این همایش برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با تاکید بر اینکه هر سازمانی برای تامین هزینه های خود دو راهکار افزایش درآمد و کاهش هزینه را پیش رو دارد، گفت: برای رسیدن سازمان به اهداف خود باید هزینه ها و درآمدها با هم همخوانی داشته باشند و از این رو باید تدابیر ویژه در این زمینه اتخاذ شود.

    وی ابراز امیدواری کرد شرکت ملی خدماتی تدارک با افزایش سودآوری خود و انجام دقیق وظایف، بانک را در رسیدن به اهداف عالی خود یاری رسانی کند.

    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: با توجه به محدودیت قوانین در استخدام رسمی نیرو در کشور، شرکت ملی خدماتی تدارک می تواند در بخش جذب نیروهای جوان برای امور دریافت و پرداخت شعب بانک نیز فعال شود.

    مدیرعامل شرکت ملی خدماتی تدارک نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از فعالیت های این شرکت در شش ماه ابتدای سال گفت: اکنون شش هزار و 658 نفر در این شرکت در سراسر کشور مشغول به کار هستند و در سال جاری نیز تاکنون 268 نفر جذب شده اند.

    حجت اله لطفی با اشاره به اهمیت بحث آموزش نیروهای خدماتی و تدارکاتی افزود: در سال جاری سه هزار و 569 نفر ساعت آموزش در 19 جلسه انجام شده است و در تلاش هستیم تا تعداد نیروهای آموزش دیده امسال را به 1000 نفر برسانیم.

    وی اظهار کرد: یکی از مباحث اصلی ما، پول رسانی است و علی رغم اینکه کار جدیدی است، تمام توان خود را در این زمینه به کار می گیریم.

    در ادامه علی شکری زاده رییس اداره کل کارپردازی بانک ملی ایران به تشریح فعالیت های شرکت ملی خدماتی تدارک و نحوه ارتباط کاری آن با بانک پرداخت.

    در پایان همایش سراسری نمایندگان شرکت ملی خدماتی تدارک، پنل پرسش و پاسخ با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو