عصر بازار

وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

حل مشکل اشتغال با کمک بخش خصوصی

عصر اعتبار- وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه فضای کسب و کار کشور بد است گفت: بدون کمک بخش خصوصی نمی توان مشکلات را حل کرد.

حل مشکل اشتغال با کمک بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، محمد شریعتمداری در نشست با اعضای اتاق بازرگانی فضای کسب و کار کشور بد است اظهار کرد: بدون کمک بخش خصوصی نمی‎توان مشکلات را حل کرد.

    وی در ادامه افزود: محدودیت منابع،بالا بودن نرخ،تشکیل صف، از مشکلاتی است که باید برای حل آن قدم موثر برداریم.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افزایش سرمایه نظامی بانکی راه چاره برطرف کردن این مشکل است،افزود: از محل سرمایه صندوق توسعه ملی باید برای افزایش سرمایه نظام بانکی اقدام کرد.

    شریعتمداری درباره شرایط شرکت‌های خصولتی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شرایط واگذاری شرکت‌های خصولتی را ابلاغ کردند تا در دولت فعلی خصولتی‎ها واگذار شوند.

    وی یادآور شد: افزایش سرمایه نظامی بانکی راه چاره برطرف کردن این مشکل است که در تلاش هستیم تا از محل سرمایه صندوق توسعه ملی سرمایه نظام بانکی را افزایش دهیم.

    وزیر صنعت با بیان اینکه چرا بی اعتمادی در مورد واگذاری‌ها به بخش خصوصی بوجود آمده است، گفت: خصوصی‌سازی‌های قلابی را بهم میزنم.

    شریعتمداری با اشاره به حضور بخش خصوصی در هیات واگذاری اظهار کرد: باید اهلیت در واگذاری‌ها مورد توجه قرار گیرد و بخش خصوصی باید به این موضوع کمک کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی