عصر بازار

حمایت شرکت های بیمه از حادثه دیدگان زلزله استان خراسان شمالی

عصر اعتبار- در پی زلزله ۵,۷ ریشتری در حوالی شهر پیش قلعه استان خراسان شمالی که منجر به فوت و نقص عضو تعدادی از هموطنانمان و خسارت به اموال آنان شد، شرکت های بیمه با پرداخت سریع خسارت از آنها حمایت کردند.

حمایت شرکت های بیمه از حادثه دیدگان زلزله استان خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تاکنون حدود 8,971 فقره خسارت در رشته های بیمه اموال (آتش سوزی و مهندسی) به 18 شرکت بیمه ایران، آسیا، البرز، دانا، معلم، پارسیان، کارآفرین، رازی، دی، سینا، نوین، پاسارگاد، کوثر، میهن، ما، آرمان، سرمد و تجارت نو اعلام شده که از این تعداد تاکنون 7.631 مورد خسارت مجموعاً به مبلغ 119.484.107.484 ریال در وجه ذینفعان حادثه پرداخت گردیده است.

    بر اساس این گزارش، حسب اعلام شرکت های بیمه حدود 1,269 فقره پرونده خسارت در دست بررسی و رسیدگی بوده، 64 فقره پرونده به دلیل کمتر بودن مبلغ خسارت وارده از مبلغ فرانشیزمندرج در بیمه نامه و یا عدم اخذ پوشش زلزله غیرقابل پرداخت اعلام و 7 فقره پرونده خسارت به دلیل انصراف بیمه گذار از دریافت خسارت مختومه شده است.
    لازم به ذکر است در رشته بیمه حوادث نیز تاکنون 3 مورد خسارت به شرکت های بیمه البرز و معلم اعلام گردیده که تاکنون 2 مورد از خسارت ها جمعاً به مبلغ 120,000.000 ریال به ذینفعان بیمه نامه پرداخت و 1 فقره خسارت به مبلغ 50.000.000 ریال به دلیل عدم تکمیل مدارک تاکنون پرداخت نشده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی