عصر بازار

تقویت ۱۸۳ واحدی نماگر بورس با حمایت دوباره فولاد

عصر اعتبار- در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد و شتران با رشد حدود ۱۸۳ واحدی به ارتفاع ۸۶,۵۲۹ رسید که در این بین نمادهای خساپا و فخوز بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

تقویت ۱۸۳ واحدی نماگر بورس با حمایت دوباره فولاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار ، بازار امروز گروه های فلزی و معدنی با شروع مثبت فلزات پایه در بازارهای جهانی، معاملاتی متعادل تر از روز گذشته را تجربه کردند، از این رو نماد فولاد با 109 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص گذاشت، همینطور در بین نمادهای معدنی صف خرید پرحجم نماد کمنگنز چشم نوازی می‌کرد.

    روز جاری نماد خساپا پس از اعلام گزارش ضعیف انتشار تعدیل منفی 20 درصدی با افت حدود 5 درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت و به تنهایی تاثیر منفی 45 واحدی روی شاخص گذاشت.
    صدرنشینی بازار امروز با بیشترین رشد قیمتی به نمادهای کمنگنز، قشرین، چافست، قصفها، بالبر، قثابت و خشرق تعلق گرفت، در مقابل نمادهای حفارس، سرود، پتایر، حپترو، شپاکسا، فولاژ و خساپا با بیشترین افت قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند. در این میان نماد حفارس پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی ، با افت 22 درصدی و با قیمت 3,000 ریال به تابلوی معاملاتی بازگشت .
    همینطور نمادهای خلنت، مداران، پدرخش، حکشتی، فارس، خاذین، خاذینح، شسپا، کگاز بازگشایی شدند، سشمال و وتوس نیز متوقف شدند.
    در مجموع بازار نیاز به محرک قوی و نقدینگی دارد و شرایط فعلی مناسب نوسانگیران و سرمایه گذاران با دید کوتاه مدت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی