عصر بازار

تصمیمات ستاد اربعین وزارت اقتصاد؛

تعداد خودپردازها افزایش می‌یابد

عصر اعتبار- ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت اقتصاد مقرر کرد مواردی مانند افزایش تعداد خودپردازها، استقرار نمایندگان بیمه‌ها در عراق و افزایش دستگاه‌های ایکس ری در اولویت قرار گیرد.

تعداد خودپردازها افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، در جلسه هماهنگی ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت اقتصاد در خصوص اقدامات و پیش‌بینی های دستگاه‌های تابعه در  حوزه های گمرکی، بانکی، بیمه ای، نیروی انسانی و پذیرایی از زائرین مراسم اربعین شهادت امام حسین (ع)، بحث و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

    در این جلسه ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات رسانی به زائرین در سال های گذشته توسط "پایگاه خدمت به زائران وزارت امور اقتصادی و دارایی" مستقر در استان های خوزستان و ایلام، مقرر شد، اقداماتی نظیر افزایش خودپردازهای بانک‌ها، استقرار نمایندگان بیمه‌ها برای صدور و ارائه خدمات بیمه‌ای به زائرین و افزایش دستگاه‌های ایکس ری در اولویت کار این ستاد قرار گیرد.

    بر اساس گزارش نمایندگان استان‌های ایلام و خوزستان، هماهنگی های لازم برای اسکان و پذیرایی زائرین در شهرهای مرزی این استان ها صورت گرفته و آمادگی لازم جهت خدمات رسانی به زائرین مراسم اربعین شهادت امام حسین (ع) وجود دارد.

    در حوزه بیمه نیز قراردادهایی با بیمارستان‌های شهرهای مرزی، مراکز درمانی در طول مسیر و نیز بیمارستان های کربلا صورت گرفت. همچنین برای اولین بار پرداخت خسارت و ارائه خدمات و بیمه خودروهای زائرین در داخل سرزمین عراق و نیز پرداخت خسارت در حوزه‌های درمان و خودرو در همان زمان و در محل توسط شرکت بیمه ایران صورت می‌گیرد.

    در کمیته روابط عمومی ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت اقتصاد نیز اقداماتی در خصوص نصب اطلاعیه‌های کمک‌های مردمی در ستاد وزارتخانه و بانکها، بیمه ها و سازمان‌های تابعه، هماهنگی جهت مستندسازی فعالیت‌های انجام شده در طول مدت فعالیت این ستاد و تجمیع اطلاعات و نحوه خدمات رسانی بانک‌ها، بیمه ها و سازمان‌های تابعه توسط این کمیته انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی