عصر بازار

معاون اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران خبر داد:

افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز در نجف و کربلا

عصر اعتبار- معاون اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران از افزایش دستگاه‌های خودپرداز در شهرهای کربلا و نجف خبر داد.

افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز در نجف و کربلا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، منصور باقرصاد  با تاکید بر اینکه شهرداری تهران با تمام امکانات در خدمات رسانی به زائرین اربعین شرکت دارد گفت: برای خدمت رسانی بهتر از کلانشهرها دعوت شد تا در مکان هایی که امکان حضور دارند با ستادهای استانی خود حاضر شوند.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران سال گذشته در سه مرز حضور داشت ادامه داد: امسال شهرداری در مرز خسروی هم حضور دارد که این مرز توسط شهرداری منطقه 14 تحت پوشش قرار گرفته است.

    معاون اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران در ادامه داد: شهرداری مناطق 5، 6 و 4 هم در مرزهای مهران، جذابه و شلمچه حضور دارند.

    وی با اشاره به استفاده از کمک های مردمی در خدمات رسانی به زائران ابراز کرد: استقرار آتش نشانی، نصب چادر و همچنین نصب چشمه های دستشویی و حمام هم در مرزها توسط شهرداری تهران انجام شده است و 120 چشمه در مرز شلمچه و 100 چشمه هم در چذابه آماده بهره برداری است.

    باقرصاد بیان کرد: اولین گروه  از شهرداری تهران اول ماه صفر به نجف و کربلا اعزام شده و با هماهنگی عتبات نجف و کربلا 720 نفر مشغول نظافت هستند.

    وی افزود: نیروهای بسیج شهرداری تهران هم بین نجف و کربلا اقدام به برپایی موکب کرده اند  و پذیرایی از زائرین و برپایی چادر برای خواب زوار را انجام می‌دهند.

    معاون اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیروهای اعزام شده برای نظافت هم اکنون مشغول جمع آوری نخاله های سال گذشته و همچنین توزیع پلاستیک و دیگر خدمات نظافت در کربلا و نجف هستند بیان داشت: امسال مقابل عمود 1402 محلی در اختیار شهرداری تهران برای نصب چادر برای خدمات رسانی قرار گرفته است.

    وی ادامه داد: دستگاه های خودپرداز در شهرهای کربلا و نجف مستقر شده که در سال گذشته این تعداد 50 دستگاه بود و امسال این رقم افزایش پیدا کرده است.

    باقر صاد همچنین از بهره گیری نیروهای این ارگان برای راهنمایی زوار خبر داد و گفت: امسال 700 نیرو به عنوان راهنمای زوار از طریق شماره 137 زوار را راهنمایی می‌کنند که این تعداد نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی