عصر بازار

فرصت سه‌روزه AFC به استقلال و پرسپولیس برای پرداخت ۸ میلیارد تومان بدهی

عصر اعتبار- مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا سه روز آینده باید حدود هشت میلیارد تومان از بدهی‌هایشان را تسویه کنند تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.

فرصت سه‌روزه AFC به استقلال و پرسپولیس برای پرداخت ۸ میلیارد تومان بدهی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، تیم‌های ایرانی تا تاریخ 8 آبان فرصت دارند تا با ارسال مدارکشان به AFC مجوز حرفه‌ای را کسب کنند. نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا یعنی پرسپولیس، استقلال، نفت و تراکتورسازی هم تا این تاریخ فرصت دارند تا مشکل اصلی‌شان یعنی بدهی‌های مالی را برطرف کنند تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.

    سعید فتاحی در برنامه‌ای تلوزیونی، در همین رابطه با بیان اینکه مشکلات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا جدی است، اظهار کرد: باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی برخی از مشکلات خود را برطرف کرده‌اند ولی بدهی‌های عمده برمی‌گردد به موضوع حق پخش که اصلی‌ترین مشکل این باشگاه‌ها در آسیاست. پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید حدود سه میلیارد و استقلال حدود چهار تا پنج میلیارد از بدهی‌شان را تا سه روز آتی تسویه کنند.

    مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره مشکلاتی که در بلیت‌فروشی داربی بوجود آمد، گفت: با اینکه اعلام کردیم بلیت‌فروشی نداریم ولی بلیت‌فروشی شد و دلیل آن جلوگیری از بی‌نظمی‌هایی بود که در روز داربی تخمین می‌زدیم که بوجود آید. با این وجود باز بی‌نظمی‌هایی رخ داد. آنطور که وضعیت مردم در استادیوم نشان می‌داد حدود 100 هزار بلیط فروخته شده بود که باید این موضوع بررسی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی