عصر بازار

مدیرعامل پست بانک:

یاراکارت از هفته آینده عملیاتی می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل پست بانک گفت: طرح کارت اعتباری یاراکارت از هفته آینده به صورت عملیاتی در روستاهای کشور اجرا می‌شود.

یاراکارت از هفته آینده عملیاتی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، خسرو فرحی در بازدید از  بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات اظهارداشت: یاراکارت روستایی توسط پست بانک طراحی و ارایه شده که طی روزهای آتی صدور این کارت‌ها در سطح ملی و در سطح روستاهای کشور انجام می‌شود.

    وی افزود: یاراکارت کارت اعتباری با سقف 5 میلیون تومان است که در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد که شارژ خواهد شد. فرحی ادامه داد: ساکنان روستاها می‌توانند از طریق این کارت اعتباری نسبت به تامین مایحتاجشان با خرید از فروشگاه‌ها و پایانه‌های فروش اقدام کنند.

    به گفته فرحی، سقف کلی تسهیلات در گام اول 20 درصد از منابع استان است که از هفته آینده به صورت عملیاتی اجرا می‌شود.

     بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روزجمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا 12 آبان همه روزه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه دایر خواهد بود.

    آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان 940 رسانه در قالب 600 غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

    در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در 7 روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند. در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از 4 قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی