عصر بازار

میزان بدهی تراکتور،‌ استقلال و پرسپولیس مشخص شد

عصر اعتبار- بر این اساس باشگاه تراکتورسازی باید مبلغی حدود ۳ میلیارد را به ۳۰ شاکی پرداخت کند. آنها برای پرداخت این بدهی فقط تا دوشنبه مهلت دارند.

میزان بدهی تراکتور،‌ استقلال و پرسپولیس مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به‌ گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در پی برگزاری جلسه‌ای در سازمان لیگ فوتبال با حضور مدیران عامل چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس تراکتورسازی و نفت، میزان بدهی هر یک از این تیم‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌گری مشخص شد. این تیم‌ها تا دوشنبه فرصت دارند که با حل مشکلات خود و پرداخت این بدهی‌ها، مجوز حرفه‌ای‌گری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

    در لیست‌هایی که شب گذشته چهار نماینده ایران داده شد، میزان بدهی هر یک از تیم‌ها و افرادی که باید طلب آنها پرداخت شود، مشخص شده است.

    بر این اساس باشگاه تراکتورسازی باید مبلغی حدود 3 میلیارد را به 30 شاکی پرداخت کند. آنها برای پرداخت این بدهی فقط تا دوشنبه مهلت دارند.

    البته وضعیت باشگاه تراکتورسازی و سه نماینده دیگر ایران بهتر است، زیرا به نظر می‌رسد آنها توانسته‌اند با اکثر شاکیان خود به توافق برسند و کار خود را برای اخذ مجوز حرفه‌ای‌گری ساده‌تر کنند.

    همچنین تعداد بدهکاران 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز در جلسه شنبه شب حدود 50 تا 70 نفر اعلام شده که روند کسب تفاهم این دو باشگاه با شاکیان به کندی پیش می‌رود و نگرانی جدی از کسب این تفاهمات وجود دارد.

    پیش از این فتاحی مسوول برگزاری مسابقات لیگ، بدهی پرسپولیس برای فرار از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا را حدود 3 میلیارد تومان و بدهی استقلال را حدود 5 میلیارد تومان اعلام کرده بود.

    هر سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به بودجه فوری طی 24 ساعت آینده نیاز دارند تا بتوانند شاکیان خود را راضی کنند و بتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

    در صورتی که این مهم رخ ندهد، اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران رخ خواهد داد و چهار نماینده باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو